• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lattelecom tirgus Latvijā

Thumbnail
View/Open
303-23516-Nogobods_Reinis_rn09008.pdf (1.689Mb)
Author
Nogobods, Reinis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Reiņa Nogoboda bakalaura darbs: SIA „Lattelecom” tirgus Latvijā. Autora mērķis noteikt uzņēmuma pozīcijas Latvijas tirgū, pētot SIA „Lattelecom” mārketinga stratēģiju, ietverot konkurentu analīzi. Galvenie darba uzdevumi veikti pētījuma veidā, ietverot teorētiskās analīzes. Pētnieciskajā daļā izmantotas ekonomiskās un statistisko datu analīzes, anketēšanas metodes Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā ir teorētiskā analīze par tirgus izpēti un mērķtirgus noteikšanu. Otrajā daļā apskatīta SIA „Lattelecom” darbība. Trešajā nodaļā tiek pētīta SIA „Lattelecom” vieta Latvijas telekomunikāciju tirgū, ietverot uzņēmuma mārketinga stratēģiju, konkurentu analīzi, anketēšanas datu apkopošana un SVID analīzi. Darba nobeigumā autors izdara secinājumus un dod priekšlikumus par SIA „Lattelecom” vietas Latvijas tirgū saglabāšanu un priekšrocību izmantošanu, iekarojot starptautiskos tirgus. Bakalaura darbs sastāv no 74 lpp, 6 tab, 21 att., 4 pielik. Atslēgvārdi: mērķtirgus
 
Reinis Nogobod's bachelor: "Lattelecom" market in latvia. The author's bachelor target is to set up the company's position in the Latvian market, exploring "Lattelecom" marketing strategy, including competitors analysis. The main bachelor tasks are made to use a survey, including theoretical analysis. In the research are used economic and statistical data analysis, survey methods. Bachelor consists of three chapters. The first chapter is a theoretical analysis of market research and target market identification. The second chapter is "Lattelecom" operation. The third chapter research "Lattelecom" place in the Latvian telecommunications market, including the company's marketing strategy, competitor analysis, survey data collection and SWOT analysis. The summary of the bachelor author makes conclusions and gives suggestions for "Lattelecom" place in the Latvian market. Bachelor consists of 74 pages, 6 charts 21 images, 4 attachments. Keywords: target market
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14170
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV