Lattelecom tirgus Latvijā
Author
Nogobods, Reinis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Reiņa Nogoboda bakalaura darbs: SIA „Lattelecom” tirgus Latvijā. Autora mērķis noteikt uzņēmuma pozīcijas Latvijas tirgū, pētot SIA „Lattelecom” mārketinga stratēģiju, ietverot konkurentu analīzi.
Galvenie darba uzdevumi veikti pētījuma veidā, ietverot teorētiskās analīzes. Pētnieciskajā daļā izmantotas ekonomiskās un statistisko datu analīzes, anketēšanas metodes
Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā ir teorētiskā analīze par tirgus izpēti un mērķtirgus noteikšanu. Otrajā daļā apskatīta SIA „Lattelecom” darbība. Trešajā nodaļā tiek pētīta SIA „Lattelecom” vieta Latvijas telekomunikāciju tirgū, ietverot uzņēmuma mārketinga stratēģiju, konkurentu analīzi, anketēšanas datu apkopošana un SVID analīzi. Darba nobeigumā autors izdara secinājumus un dod priekšlikumus par SIA „Lattelecom” vietas Latvijas tirgū saglabāšanu un priekšrocību izmantošanu, iekarojot starptautiskos tirgus.
Bakalaura darbs sastāv no 74 lpp, 6 tab, 21 att., 4 pielik.
Atslēgvārdi: mērķtirgus Reinis Nogobod's bachelor: "Lattelecom" market in latvia. The author's bachelor target is to set up the company's position in the Latvian market, exploring "Lattelecom" marketing strategy, including competitors analysis.
The main bachelor tasks are made to use a survey, including theoretical analysis. In the research are used economic and statistical data analysis, survey methods.
Bachelor consists of three chapters. The first chapter is a theoretical analysis of market research and target market identification. The second chapter is "Lattelecom" operation. The third chapter research "Lattelecom" place in the Latvian telecommunications market, including the company's marketing strategy, competitor analysis, survey data collection and SWOT analysis. The summary of the bachelor author makes conclusions and gives suggestions for "Lattelecom" place in the Latvian market.
Bachelor consists of 74 pages, 6 charts 21 images, 4 attachments.
Keywords: target market