Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīlsen_US
dc.contributor.authorNogobods, Reinisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:08Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23516en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14170
dc.description.abstractReiņa Nogoboda bakalaura darbs: SIA „Lattelecom” tirgus Latvijā. Autora mērķis noteikt uzņēmuma pozīcijas Latvijas tirgū, pētot SIA „Lattelecom” mārketinga stratēģiju, ietverot konkurentu analīzi. Galvenie darba uzdevumi veikti pētījuma veidā, ietverot teorētiskās analīzes. Pētnieciskajā daļā izmantotas ekonomiskās un statistisko datu analīzes, anketēšanas metodes Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā ir teorētiskā analīze par tirgus izpēti un mērķtirgus noteikšanu. Otrajā daļā apskatīta SIA „Lattelecom” darbība. Trešajā nodaļā tiek pētīta SIA „Lattelecom” vieta Latvijas telekomunikāciju tirgū, ietverot uzņēmuma mārketinga stratēģiju, konkurentu analīzi, anketēšanas datu apkopošana un SVID analīzi. Darba nobeigumā autors izdara secinājumus un dod priekšlikumus par SIA „Lattelecom” vietas Latvijas tirgū saglabāšanu un priekšrocību izmantošanu, iekarojot starptautiskos tirgus. Bakalaura darbs sastāv no 74 lpp, 6 tab, 21 att., 4 pielik. Atslēgvārdi: mērķtirgusen_US
dc.description.abstractReinis Nogobod's bachelor: "Lattelecom" market in latvia. The author's bachelor target is to set up the company's position in the Latvian market, exploring "Lattelecom" marketing strategy, including competitors analysis. The main bachelor tasks are made to use a survey, including theoretical analysis. In the research are used economic and statistical data analysis, survey methods. Bachelor consists of three chapters. The first chapter is a theoretical analysis of market research and target market identification. The second chapter is "Lattelecom" operation. The third chapter research "Lattelecom" place in the Latvian telecommunications market, including the company's marketing strategy, competitor analysis, survey data collection and SWOT analysis. The summary of the bachelor author makes conclusions and gives suggestions for "Lattelecom" place in the Latvian market. Bachelor consists of 74 pages, 6 charts 21 images, 4 attachments. Keywords: target marketen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLattelecom tirgus Latvijāen_US
dc.title.alternativeLattelecom Market in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record