Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorNovikova, Viktorijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:09Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:09Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23852en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14184
dc.description.abstractBakalaura darbs ir uzrakstīts latviešu valodā uz 105 lpp. Tas satur 37 attēlus, 6 tabulas, 8 pielikumus, 38 literatūras avotu atsauces. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par preču izvietošanu lielveikalos pirkšanas lēmuma pieņemšanas kontekstā, izpētīt, cik lielā mērā preču izvietošanas galvenie principi tiek ievēroti četros lielveikalos Latvijā, un kā tas ietekmē pircēju rīcību. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek izskatītas pircēju rīcības teorētiskās pamatnostādnes, otrajā nodaļā tiks pievērsta uzmanība svarīgākiem preču izvietošanas jautājumiem, trešajā nodaļā autore izanalizēs novērošanas rezultātā iegūto informāciju, savukārt ceturtajā nodaļā – aptaujas rezultātā iegūto informāciju. Darba gaitā ir konstatēts, ka preču izvietošana būtiski ietekmē pircēju rīcību. Atslēgvārdi: preču izvietošana lielveikalos, merčendaizings, pircēju rīcība, Latvijas lielveikali.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor paper is written in Latvian. It contains 105 pages, 37 images, 6 tables, 8 appendixes, 38 literature references. The aim of this paper is to explore to what extent the main tactics of product placement has been used in four supermarkets in Latvia and find out how that has influenced customers buying decisions. The Bachelor paper consists of four chapters, as follows: first chapter is about the theoretical framework of consumer behaviour. Second chapter is focused on the most important issues of the product placement. In third chapter the author analyse the information obtained as a result of observation, while the fourth chapter – information gathered from survey. The main result is that product placement has a great influence on consumer buying behaviour. Keywords: product placement in supermarkets, merchandising, consumer behaviour, Latvia’s supermarkets.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePreču izvietošana lielveikalos kā pircēju rīcību ietekmējošs faktors Latvijas tirgū.en_US
dc.title.alternativeProduct placement in supermarkets as an influencing factor on consumer behaviour in Latvian market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record