Asociatīvās iezīmes Latvijas zīmolu atribūtikā kā patērētāju rīcību ietekmējošs faktors.
Author
Putniņa, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Latvijas zīmolu lielākais trūkums ir nespēja noturēt patērētāju uzmanību, iepriekš noteikto pozicionējumu, un izveidot uzskatāmu, patērētājiem un pircējiem saprotamu zīmola personību.
Pētījuma mērķis – novērtēt, kuras zīmola atribūtikas detaļas pircējiem un patērētājiem ir saistošākās pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā.
Pētījuma uzdevumi – anketēšana, 2012. gada pirktāko zīmolu atribūtikas analīzes veikšana, intervēšana.
Iegūtie rezultāti - kā uzmanību saistošākās Latvijas zīmolu logotipa detaļas, respondenti min zīmola nosaukumu un logotipā izvēlētās krāsas.
Bakalaura darbā ir 71 lapas puse, 1 tabula, 38 attēli un 3 pielikumi.
Atslēgvārdi: zīmols, logo, atribūtika, asociācijas, identitāte, patērētājs. The biggest lack of Latvian brend is inability to hold the attention, position pretedermined before and implement considerable personality for consumers and buyers.
The goal of the study is evaluate which signages detales of the brand for buyers and consumers are engrossing at the decision making process.
Research tasks - questionnaire, the analysis of the best selling brand of signage at 2012, interviewing.
The results - as an increased attractiveness to Latvian brand logo details , respondents mention the brand name and logo selected color.
In bachelor thesis are 71 page, 1 table, 38 pictures and 3 attachments.
Keywords: brand, logo, attributes, associations, identiy, consumer.