Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorPutniņa, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:11Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:11Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24136en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14199
dc.description.abstractLatvijas zīmolu lielākais trūkums ir nespēja noturēt patērētāju uzmanību, iepriekš noteikto pozicionējumu, un izveidot uzskatāmu, patērētājiem un pircējiem saprotamu zīmola personību. Pētījuma mērķis – novērtēt, kuras zīmola atribūtikas detaļas pircējiem un patērētājiem ir saistošākās pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā. Pētījuma uzdevumi – anketēšana, 2012. gada pirktāko zīmolu atribūtikas analīzes veikšana, intervēšana. Iegūtie rezultāti - kā uzmanību saistošākās Latvijas zīmolu logotipa detaļas, respondenti min zīmola nosaukumu un logotipā izvēlētās krāsas. Bakalaura darbā ir 71 lapas puse, 1 tabula, 38 attēli un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: zīmols, logo, atribūtika, asociācijas, identitāte, patērētājs.en_US
dc.description.abstractThe biggest lack of Latvian brend is inability to hold the attention, position pretedermined before and implement considerable personality for consumers and buyers. The goal of the study is evaluate which signages detales of the brand for buyers and consumers are engrossing at the decision making process. Research tasks - questionnaire, the analysis of the best selling brand of signage at 2012, interviewing. The results - as an increased attractiveness to Latvian brand logo details , respondents mention the brand name and logo selected color. In bachelor thesis are 71 page, 1 table, 38 pictures and 3 attachments. Keywords: brand, logo, attributes, associations, identiy, consumer.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAsociatīvās iezīmes Latvijas zīmolu atribūtikā kā patērētāju rīcību ietekmējošs faktors.en_US
dc.title.alternativeAssociative features in Latvian brand attributes as consumer influencing factor.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record