• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA „Fazer Latvija” maiznīcas mārketinga komunikāciju īpatnības.

Thumbnail
View/Open
303-24409-Aleksandrs_Konohovs_ak09059.pdf (1.584Mb)
Author
Konohovs, Aleksandrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma „SIA „Fazer Latvija” maiznīcas mārketinga komunikāciju īpatnības”. Bakalaura darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt SIA “Fazer Latvija” maiznīcas mārketinga komunikācijas, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai. Bakalaura darba mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1)Izpētīt virzīšanas tirgū jeb mārketinga komunikāciju teorētiskās nostādnes; 2)Raksturot uzņēmuma SIA “Fazer Latvija” darbību un pielietotās mārketinga komunikāciju veidus; 3) Izpētīt SIA “Fazer Latvija” mārketinga komunikāciju veidus, veicot klientu aptauju par SIA “Fazer Latvija” tām; 4)Atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai Bakalaura darba pirmajā nodaļā pētītas virzīšanas tirgū jeb mārketinga komunikāciju teorētiskās nostādnes. Darba otrajā nodaļā pētīta SIA “Fazer Latvija” maiznīcas darbība un sniegts ieskats tās organizētajos mārketinga komunikāciju pasākumos. Darba trešajā nodaļā veikta respondentu aptauja
 
Bachelor's thesis: Marketing communications features of LTD “Fazer Latvia”. The aim of the bachelor – on the basis of theoretical knowledge, explore bakery Ltd "Fazer Latvia" its marketing communication, identify gaps and make proposals for their improvement. Bachelor thesis achieve the aim of the following tasks: 1)Study the marketing promotion or marketing communications theoretical approaches; 2)Describe the company “Fazer Latvia” activities and techniques applied in marketing communications; 3)Research marketing communication techniques through customer surveys in Ltd “Fazer Latvia”; 4)Reveal gaps and make proposals for the improvement. In the first chapter was explored market promotion or marketing communications theoretical approaches. Second chapter analyzes Ltd “Fazer Latvia” bakery operation and provides insight into the organized marketing communication activities. The third section focuses on respondents survey to find bakeries marketing communications
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14212
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV