Reklāmas izmantošana bankas komunikācijas veidošanā ar patērētāju.
Autor
Bērziņš, Juris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba „Reklāmas izmantošana bankas komunikācijas veidošanā ar patērētāju” mērķis ir izpētīt AS „SEB banka” reklāmas kampaņu efektivitāti un izstrādāt reklāmas pilnveidošanas plānu, lai veicinātu uzņēmuma komunikāciju ar patērētāju.
Bakalaura darba apjoms ir 76 lapaspuses, tajā ievietotas 11 tabulas, 15 attēli, kā arī pievienots 1 pielikums. Izmantotās literatūras sarakstā ietvertas 45 publikācijas. Bachelors thesis “The use of advertisement by bank for development of communication with consumers” purpose is to investigate the SEB Bank campaign effectiveness and suggest optimization to promote the companys communication with the consumer.
Bachelors workload is 76 pages, 11 tables into it, 15 images, as well as attached Annex 1. The references included 45 publications.