Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorFomčenkova, Natālijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:13Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:13Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25214en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14225
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Skaistumkopšanas salona “DEA” iekšējās un ārējās mārketinga vides analīze”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga ārējās un iekšējās vides faktoru ietekmes uz uzņēmuma darbību un mārketinga stratēģiju teorētiskajām atziņām, izanalizēt skaistumkopšanas salona “DEA” mārketinga ārējās un iekšējās vides faktorus un to atbilstību salona mārketinga stratēģijai, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanai. Darbs sastāv no ievada, četrām pamatnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Par pamata avotiem darba radīšanai tika izmantota literatūra par mārketingu un stratēģisko vadīšanu, interneta dati, kā arī uzņēmuma nepublicētā informācija. Bakalaura darba apjoms ir 68 lpp. Darbā iekļauts 8 tabulas un 38 attēli.en_US
dc.description.abstractAnalysis of internal and external marketing environment of beauty salon “DEA” is considered to be a theme of the present Bachelors paper. The paper is aimed to investigate internal and external marketing areas, to evaluate company marketing strategy, its activities and overall performance in order to identify factors which affect its effectiveness with further recommendations for improvement. The paper consists of introductory part, 4 main parts, conclusion and suggestions. The information sources such as internet data, unpublished company reports, marketing and strategic management literature review have been used while working on this paper. The work contains 68 pages, 8 tables and 38 images.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSkaistumkopšanas salona "DEA" iekšējās un ārējās mārketinga vides analīze.en_US
dc.title.alternativeInternal and external marketing environment analysis of beauty salon "DEA".en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record