Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorPurmale, Dairaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other26805en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14236
dc.description.abstractDaira Purmale, Tūrisma produkta reklāma un noieta veicināšana: bakalaura darbs. Rīga, LU EVF 2009. – 72 lpp, 20 att., 10 tab.,49 informācijas avoti, 4 pielikumi. Bakalaura darbā tiek apskatīti tūrisma produktu veicināšanas instrumenti, kā arī sīkāk aprakstīta tūrisma reklāmas specifika, tās izmantošanas priekšrocības un trūkumi dažādos medijos. Analītiskajā daļā tiek pētīti vairāki Latvijā populāri izklaides žurnāli kā vieta, kur publicēt tūrisma reklāmas. Pētījumā tiek noskaidrotas iespējas efektīvai reklāmas izvietošanai žurnālos, kuru mērķauditorija labprāt lasa tūrisma informāciju, bet piedāvājuma šajos izdevumos nav vispār vai ir nepietiekamā daudzumā. Darbā ar anketēšanas metodi tiek noskaidrota arī patērētāju žurnālu lasīšanas intensitāte un ceļošanas paradumi, lai precīzāk izstrādātu priekšlikumus izejošā tūrisma produktu izplatītājiem, kuri izvēlēsies publicēt reklāmas izklaides žurnālos.en_US
dc.description.abstractDaira Purmale, Advertising and promotion of tourism product: bachelors thesis Riga, LU EVF 2009. – 72 pages, 20 images, 10 tab, 49 information sources, 4 app. In this bachelors thesis you can find the review of tourism product promotion tools and the particularity of tourism advertisment, see also advantages and disadvantages of using advertisments in various media. There was made the research of tourism advertisments in several popular entertaining magazines in Latvia. During the research author found out the effective way of putting advertisment in magazines where similar supply is not enough offered while audience of magazine are willingly reading information of tourism. Using the method of questionary were clarified the intensity of consumer entertaining magazines reading manner and their travel habits. That helps to develope more accurate suggestions for tourism product providers who choose to publish their advertisment in the magazine.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTūrisma produkta reklāma un noieta veicināšanaen_US
dc.title.alternativeAdvertising and promotion of tourism producten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record