Tūrisma produkts "Dinaburgas cietoksnis"
Автор
Valaine, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba tēma – Tūrisma produkts ”Dinaburgas cietoksnis”
Darbu izpildīja 4. kursa studente Nataļja Valaine
Zinātniskais vadītājs – Dr. oec., doc. Juris Brencis
Darba apjoms - 75.lpp
Teksts sastāv no ievada, 3. daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras (literatūras avoti 29)
Darba mērķis: Tūrisma produkta virzīšana tirgū.
Pētījuma uzdevumi:
-noskaidrot cik daudz Latvijas iedzīvotāji zina par cietoksni
-noskaidrot par nepieciešamo tūrisma produkta virzīšanai tirgū.
Ievadā nosaka pētījuma objektu, tiek nosaukti darba mērķi un uzdevumi, kā arī pētījuma metodes.
Pirmā nodaļā ir izmantota teorija, turpmākai darba rakstīšanai, kas ir tūrisma produkts un tā virzīšana tirgū.
Otrā nodaļā tiek salīdzināti divi objekti „Jaunpils pils” un „Dinaburgas cietoksnis”
Trešā nodaļā ir darba analīze un rezultātu apkopojums.
Secinājumi un priekšlikumi Anotation
Opening Theme – Tourism product „Dinaburga fortress”
The work executed by Natalya Valaine
Research Manager – Dr. Oec., doc. Juris Brencis
Working volume – 75lpp
The text consists of an introduction, 3. Parts of the conclusions and proposals made in the references (sources 29)
The goal: the promotion of tourism market.
Study objectives:
-Clarify the extent of the Latvian people know about fortress
-To inquire about the tourism product promotions.
The introduction, the study of objects, are named in the goal and objectives, as well as re-search methods.
The first chapter is the theory, further work to writing, which is a tourism product and pro-moting its market.
The second chapter compares the two objects “Jaunpils castle” and “Dinaburg fortress”
The third chapter is the work analysis and scorecards.
Conclusion and proposal.