Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķiltere, Dainaen_US
dc.contributor.authorStare, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:15Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27160en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14245
dc.description.abstractBakalaura darbā “Eko-mārketings kā efekstīvs instruments vides un uzņēmējdarbības komunikācijā” tiek atspoguļotas būtiskākās ekoloģijas un vides aizsardzības problēmas Latvijas un pasaules līmenī, raksturotas vides zinātnes komunikācijas metodes, pētīts eko-mārketings kā jauns mārketinga tips un tā mērķi un nozīme. Darba autors izstrādā eko-mārketinga klasifikāciju, kas kalpo eko-produktu novērtēšanā un klasificēšanā. Pēc šo kritēriju izstrādāšanas ir veikta Latvijā iegūstamu eko-preču raksturojums un analizēta eko-mārketinga situācija Latvijā. Autors izskata tālākās eko-mārketinga attīstības iespējas, izvērtējot pieejamo informācijas bāzi. Diplomdarbs var būt noderīgs visiem interesentiem, kas vēlas iepazīties ar aktuālākajām ekoloģijas un vides aizsardzības problēmām, vides komunikācijas instrumentiem un eko-ārketingu kā jaunu mārketinga tipu. Darba pētījums var tikt izmantots pamatscitiem pētījumiem. Balstoties uz nepiecienāmās, trūkstošās informācijas bāzes, var tikt veidota jaunu datu apkopošana un analīze.en_US
dc.description.abstractBachelor diploma thesis „Eco-marketing as effective tool for environment and business communication” describes several actual ecological and environmental problems in Latvia and globally, introduces with new environment science communication methods and eco-marketing as a new type of marketing. The Author determines the term, goals and functions of eco-marketing. The Author develops classification and criteria for eco-marketing evaluation and analyses real ecologically friendly products obtainable in Latvia. After these analyses evaluation of eco-marketing existing situation is made. Also further eco-marketing development is planed and to insure eco-marketing development research in future Author sets a list of data amount need to be collected already from now on. Current thesis can be addressed to interests that are looking forward to find out actual ecological problems and discover new methods of solving them. Research made for several eco-products can be used as a base for other analyses.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleEko - mārketings kā efektīvs instruments vides un uzņēmējdarbības komunikācijāen_US
dc.title.alternativeEco-marketing as effective tool for environment and business communicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record