Mārketinga komunikāciju analīze mazumtirdzniecības tīklā „Maxima Latvija”.
Author
Daņiļenko, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma: “Mārketinga komunikāciju analīze mazumtirdzniecības tīklā “Maxima Latvija””. Bakalaura darba mērķis, pamatojoties uz teorētiskām atziņām un Latvijas iedzīvotāju aptaujas datiem, ir izpētīt SIA „Maxima Latvija” tirdzniecības tīkla izmantotās mārketinga komunikācijas, kuras ietekmē pircēju lēmumu apmeklēt šo mazumtirdzniecības tīklu, novērtēt to komunikatīvo efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus „Maxima Latvija” SIA mārketinga komunikāciju pilnveidošanai.
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Darba pirmā nodaļa sastāv no teorētiskas informācijas par tradicionālajām un netradicionālajām mārketinga komunikācijām un to veidiem. Otrā nodaļa satur statistisku informāciju un tās analīzi par mazumtirdzniecības apgrozījumu un nodarbinātības stāvokli mazumtirdzniecībā Latvijā pēdējos gados un Maxima vietu Latvijas mazumtirgotāju vidū. Trešā nodaļa satur informāciju par „Maxima Latvija” izmantotajām mārketinga komunikācijām. Ceturtā nodaļa satur pētījuma metodikas aprakstu un aptaujas anketas rezultātu analīzi.
Darba apjoms ir 84 lapaspuses. Tajā ir iekļautas 7 tabulas, 25 attēli, 5 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 37 avotus.
Atslēgvārdi: „Maxima Latvija” SIA, mārketinga komunikācijas, mazumtirdzniecība. Bachelor`s thesis is named „Marketing communication analysis in retail chain „Maxima Latvija””. The goal of bachelor`s thesis is to research types of marketing communications that affect consumer decision to visit this retail chain, on the basis of theory and questionnaire results; to evaluate it communicative effectiveness and to develop suggestions for “Maxima Latvija” marketing communication improvement.
Bachelor`s thesis consists of four chapters. First chapter consists of theoretical information about traditional and alternative marketing communications and types of those. Second part holds statistical information and it analysis about retail turnover and employment in retailing in Latvia for last years, and also Maxima`s place near to other retailers in Latvia. Third part holds information about „Maxima Latvija” marketing communications. And, finally, fourth part holds research description and analysis of answered questionnaires results.
The bachelor`s thesis consists of 84 pages (apart from appendix). It holds 7 tables, 25 pictures, 5 appendixes. Bibliography contains 37 sources of literature.
Keywords: “Maxima Latvija” Ltd., marketing communications, retailing.