Uzņēmuma „Bite” mārketinga komunikāciju analīze.
Autor
Korola, Valērija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Valērija Matajeva. Bakalaura darbs ,,Uzņēmuma ,,Bite’’ mārketinga komunikāciju analīze’’.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikācijām, izpētīt uzņēmuma „Bite” mārketinga komunikācijas, novērtēt to komunikatīvo efektivitāti un izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikāciju pilnveidošanai.
Darba 1. nodaļā ir pētīti mārketinga komunikāciju teorētiskie aspekti, 2. nodaļā ir pētītas uzņēmuma „Bite” mārketinga komunikāciju priekšrocības un trūkumi un 3. nodaļā ir analizēta uzņēmuma ,,Bite’’ mārketinga komunikāciju komunikatīvā efektivitāte.
Darba apjoms ir 102 lapaspuses. Tajā ir 14 attēli, 4 tabulas un 5 pielikumi.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, reklāma, klienti, pakalpojumu virzīšana, efektivitāte. Valerija Matajeva’s Bachelor Paper “The Company “Bite”analysis of marketing communications.”
The purpose of work, based on a theoretical recognition of marketing communications, research Bite marketing communications, evaluate the effectiveness of communications of Bite and develop recommendations for improvements in marketing communication.
The first part examines the theoretical aspects of marketing communications; the second includes company’s "Bite" marketing communications advantages and disadvantages. The third part analyze the company “Bite'' communicative effectiveness of marketing communications.
The paper includes 102 workpages with 14 images, 4 tables and 5attachments.
Keywords:marketing communications, advertising, customers, service promotion, efficiency.