• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mazumtirgotāju 'X'un "Y" privāto preču zīmju attīstības iespējas

Thumbnail
Öffnen
303-29607-Buklovskis_Georgs_gb07020.pdf (1022.Kb)
Autor
Buklovskis, Georgs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Babris, Sandis
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Privātas preču zīmes mūsdienā attīstās ļoti strauji. Ar to palīdzību mazumtirgotāji spēj atšķirties viens no otra, iegūt pircēju lojalitāti, stiprāku pozīciju pārrunas ar ražotajiem, kā arī lielāku peļņu. Līdz ar to veiksmīgas privāto preču zīmju programmas izstrādāšana kļūst arvien būtiskāka šajā nozarē. Darba mērķis – veicot mazumtirgotāja „X” un „Y” privāto preču zīmju programmu salīdzinājumu, izstrādāt priekšlikumus mazumtirgotāja „X” un „Y” privāto preču zīmju programmas pilnveidošanai. Darba uzdevumi bija izpētīt teoriju, uzņēmumu „X” un „Y” privātās preču zīmju programmas un salīdzināt tās, kā arī veikt Latvijas un ASV mazumtirdzniecības tirgus salīdzinājumu. Darba bija izmantoti sekojošas pētīšanas metodes: literatūras referatīvā analīze, interneta avotu analīze, salīdzināšana u.c. Darba apjoms ir 66 lapaspuses, 6 tabulas, 27 attēli un 26 literatūras avots. Atslēgvārdi: Privātas preču zīmes, Mazumtirgotāji, Tirdzniecība, Mārketings
 
Today private labels experience fast development and growth. With their help retailers are able to differentiate themselves from their competitors, gain customer loyalty, stronger position in negotiations with national brand suppliers as well as gain increased profits. This makes the development of successful private label program extremely important in this industry. Paper objective is to compare retailer “X” and “Y” private label programs and create suggestions for its further development. In the course of creating the paper, author studied the theory available, investigated retailer „X” and „Y” private label programs and compared those to each other, as well as compared retail market of Latvia and United States. In the development of this paper these research methods were used: literature analysis, internet source analysis, comparison and others. The volume is 66 pages, 6 tables, 27 pictures and 26 sources. Key words are Private Label, Retailer, Sales, and Marketing.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14323
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV