Mazumtirgotāju 'X'un "Y" privāto preču zīmju attīstības iespējas
Автор
Buklovskis, Georgs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Babris, Sandis
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Privātas preču zīmes mūsdienā attīstās ļoti strauji. Ar to palīdzību mazumtirgotāji spēj
atšķirties viens no otra, iegūt pircēju lojalitāti, stiprāku pozīciju pārrunas ar ražotajiem, kā arī
lielāku peļņu. Līdz ar to veiksmīgas privāto preču zīmju programmas izstrādāšana kļūst arvien
būtiskāka šajā nozarē.
Darba mērķis – veicot mazumtirgotāja „X” un „Y” privāto preču zīmju programmu
salīdzinājumu, izstrādāt priekšlikumus mazumtirgotāja „X” un „Y” privāto preču zīmju
programmas pilnveidošanai.
Darba uzdevumi bija izpētīt teoriju, uzņēmumu „X” un „Y” privātās preču zīmju
programmas un salīdzināt tās, kā arī veikt Latvijas un ASV mazumtirdzniecības tirgus
salīdzinājumu.
Darba bija izmantoti sekojošas pētīšanas metodes: literatūras referatīvā analīze,
interneta avotu analīze, salīdzināšana u.c.
Darba apjoms ir 66 lapaspuses, 6 tabulas, 27 attēli un 26 literatūras avots.
Atslēgvārdi: Privātas preču zīmes, Mazumtirgotāji, Tirdzniecība, Mārketings Today private labels experience fast development and growth. With their help retailers
are able to differentiate themselves from their competitors, gain customer loyalty, stronger
position in negotiations with national brand suppliers as well as gain increased profits. This
makes the development of successful private label program extremely important in this
industry.
Paper objective is to compare retailer “X” and “Y” private label programs and create
suggestions for its further development.
In the course of creating the paper, author studied the theory available, investigated
retailer „X” and „Y” private label programs and compared those to each other, as well as
compared retail market of Latvia and United States.
In the development of this paper these research methods were used: literature analysis,
internet source analysis, comparison and others.
The volume is 66 pages, 6 tables, 27 pictures and 26 sources.
Key words are Private Label, Retailer, Sales, and Marketing.