Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorBlumentāle, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:22Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other29745en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14328
dc.description.abstractBakalaura darbā “Starptautiskā apgērbu zīmola virzīšana Latvijas tirgū pēc zīmola “Tommy Hilfiger” piemēra” tiek pētīta zīmola „Tommy Hilfiger” virzīšana un tiek piedāvāti risinājumi kā uzlabot šo virzīšanas procesu. Zīmols ”Tommy Hilfiger” ir starptautisks un Latvijā tā virzību nosaka ārzemju partneri un darbinieki Latvijā ir tikai pienākumu izpildītāji. Pirmā nodaļa ir teorētiskā, kurā darba autore noskaidro zīmola jēdziena nozīmi, tā ietekmi uz pircēja rīcību un preču izvietojuma nozīmi. Otrajā nodaļā darba autore pēta zīmola „Tommy Hilfiger” mārketinga komunikācijas, klientu apkalpošanas un preču izvietošanas īpatnības veikalā „Tommy Hilfiger”, kā arī veic intervijas ar veikala „Tommy Hilfiger’ vadītājām un analizē to rezultātus. Trešajā nodaļā darba autore apraksta un analīzē savus novērojumus, kurus veica veikalā „Tommy Hilfiger” un apraksta savus priekšlikumus par klientu apkalpošanas sistēmas pilnveidošanu, lai tas atstāj pozitīvas sekas uz zīmola „Tommy Hilfiger” virzīšanu. Ten_US
dc.description.abstractThe bachelor’s degree paper „International clothing brand promotion in Latvia, on brand “Tommy Hilfiger” example” analyzes the brand “Tommy Hilfiger” promotion and offers solutions to improve promotion process. “Tommy Hilfiger” is an international brand and Latvian market is driven by foreign partners and Latvian employees are just their daily job and duty executers. The first chapter is theoretical, in which the author clarifies the concept of the brand, its impact on consumer behavior on product merchandising. In the second chapter, author explores the brand “Tommy Hilfiger” marketing communications, customer service and product merchandising peculiarities, as well as, doing an interview with the store “Tommy Hilfiger” managers, and afterwards analyze the results. In the third chapter, the author describes and analyzes its observations made on the store “Tommy Hilfiger” and describes its proposals for customer service system, as well as to leave positive impact on the brand “Tommy H-en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautisko apģērbu zīmola virzīšana Latvijas tirgū pēc zīmola „Tommy Hilfiger” piemēraen_US
dc.title.alternativeInternational clothing brand promotion in Latvia on brands: „Tommy Hilfiger” exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record