Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorSamsone, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:23Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29985en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14333
dc.description.abstractDarba tēma ir „Uzņēmuma SIA „Studio Moderna” telemārketinga nodaļas un mazumtirdzniecības veikalu tīkla personāla motivācijas sistēmas salīdzinošā analīze”. Mērķis ir izpētīt uzņēmuma telemārketinga nodaļā un mazumtirdzniecības veikalos esošo motivācijas sistēmu, atklāt tās nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darba pirmajā nodaļā autore pētīs motivācijas būtību, procesu, izplatītākās motivācijas teorijas, to priekšrocības un trūkumus. Otrajā nodaļā autore sniegs uzņēmuma SIA „Studio Moderna” telemārketinga nodaļas un mazumtirdzniecības veikalu raksturojumu, raksturos un analizēs tajās realizētās motivācijas sistēmas. Trešajā nodaļā autore novērtēs uzņēmuma telemārketinga nodaļas un mazumtirdzniecības veikalu darbinieku motivācijas līmeni un tā uzlabošanas iespējas. Darbā ir 113 lpp., 35 att., 15 tab., 1 pielikums.Atslēgvārdi: motivācija, motivācijas sistēma, telemārketings, SIA „Studio Moderna”, motivācijas teorijas, monetārā motivēšana, nemonetārā motivēšana.en_US
dc.description.abstractTitle of paper is „Comparative analysis of motivation system in telemarketing department and retailers employees of LTD „Studio Moderna”. Bachelor’s aim is research and analyze existing motivation system in telemarketing department and retailers employees of LTD „Studio Moderna”, explore its effectiveness, strengths and weaknesses. In the first chapter the author explores motivation process, the most popular motivation theories,its forms, strengths and weaknesses. Chapter Two includes an overview of LTD „Studio Moderna” telemarketing department and retailers and description of motivation systems. In the third chapter, the author assess LTD „Studio Moderna” telemarketing department and retailers employees opinion on the existing motivation system, its strengths and weaknesses. The paper consists of 113 pages,35 figures,15 tables,1 appendixe. Key words: motivation, motivation system, telemarketing, LTD „Studio Moderna”, motivation theories, financial motivation, non-financial motivation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA „Studio Moderna” telemārketinga nodaļas un mazumtirdzniecības veikalu tīkla personāla motivācijas sistēmas salīdzinošā analīze.en_US
dc.title.alternativeComparative analysis of motivation system in telemarketing department and retailers employees of LTD „Studio Moderna”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record