Show simple item record

dc.contributor.advisorMelngaile, Aijaen_US
dc.contributor.authorGolubova, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:24Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30759en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14354
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Patērētāju informācijas kvalitātes nodrošināšana pārtikas piedevu izmantošanas jautājumos”. Darba mērķis ir uzzināt, vai visi patērētāji ir informēti par to, kas ir pārtikas piedevas un vai viņiem ir pieejama pietiekama informācija par tām. Darbs sastāv no 3 nodaļām. 1. nodaļā tiek apskatīta pārtikas produktu kvalitātes būtība un tās noteikšanas metodes, uzraudzība un kontrole, kā arī pārtikas produktu piesārņojuma veidi. 2. nodaļa ietver informāciju par pārtikas piedevu jēdzienu, to funkcijas un lietošanas mērķus. Autore apskata pašreizējos Latvijas likumdošanas aktus, kuri reglamentē pārtikas piedevu izmantošanu. 3. nodaļā autore veic aptauju par patērētāju informācijas kvalitāti pārtikas piedevu izplatībā LR tirgū. Bakalaura darba noslēgumā autore ir izdarījusi secinājumus un izvirzījusi priekšlikumus.en_US
dc.description.abstractTheme of Bachelor` paper is “Ensure information quality for consumer in cases of use of food additives’’. The aim of the paper: are consumers informed what food additives are and is enough information available. Bachelor's paper consists of 3 chapters. The essence of grocery products' quality and definition methods, supervision and control and also types of product pollution types are considered in 1st chapter. Information about concept of food additives concept, their functions and application means of are consider food additives Ed in 2nd chapter. Current legislation of Latvia regarding the use of is analyses food additives in this chapter. Survey is carried out in 3rd chapter about information quality available for consumers regarding food additives in Latvian market. Conclusions and suggestions are made in the end of the paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePatērētāju informācijas kvalitātes nodrošināšana pārtikas piedevu izmantošanas jautājumos.en_US
dc.title.alternativeEnsure information quality for consumer in cases of use of food additives.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record