• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jaunu produktu virzīšana un reklāma Latvijas preču tirgū.

Thumbnail
Открыть
303-31560-Liepins_Juris_VadZ000415.pdf (698.7Kb)
Автор
Liepiņš, Juris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs Vadības zinību bakalaura studiju programmas Tirgvedības studiju virzienā ar darba nosaukumu „Jaunu produktu virzīšana un reklāma preču tirgū”, izstrādāts , lai saprastu produkta virzīšanas un stimulēšanas paņēmienus preču tirgū, reklāmas būtību un paņēmienus, komunikāciju formas aprakstīt reklāmas būtību, definīcijas, veidus un funkcijas. Darbā apkopota teorētiskā informācija, kurā izmantoti dažādi Latvijas, Krievijas, gan ārzemju autoru darbi, kā arī mūsdienīga informācija par reklāmu, tās efektivitātes vērtēšanu Latvijā., tāpēc darbam vairāk ir informatīvs raksturs. Bakalaura darbā izmantotas teorētiskās, empīriskās izpētes metodes un tas sastāv no 97. lapām,11. attēliem, 3. tabulām un 1. pielikuma
 
Bachelor Thesis in Bachelor study program in Management, majoring in Marketingwith title „New Product Promotion and Advertisement in Product Market” to work out of the thesis provides the summary of theoretical information with reference to various Latvian, Russian and foreign auhors.Practical part of the Thesis provides summary of up-to-date information about the evaluation of advertising efficiency in Latvia . therefore, the nature of Thesis is rather informative. Methods used in work be theoretical investigation methods, empiric investigation methods – observation Amount of Thesis be 97. pages, 11. illustrations, 3. tabeles, 1.annexes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14366
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV