Show simple item record

dc.contributor.advisorBandeviča, Ludmilaen_US
dc.contributor.authorPetjukeviča, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:27Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:27Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32211en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14385
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētot Latvijas bezalkoholisku dzērienu nozares attīstības tendences un vadošo uzņēmuma menedžmentu, atrast pieprasījuma veicināšanas iespējas „Coca-Cola HBC Latvia” uzņēmuma produkcijai krīzes apstākļos. Šis uzņēmums ir viens no Latvijas vadošajiem uzņēmumiem bezalkoholisko dzērienu tirdzniecībā, tomēr krīze negatīvi ietekmēja uz tā neto apgrozījuma izmaiņām, tāpēc ir nepieciešams izstrādāt vairākus pasākumus pieprasījuma veicināšanai šā uzņēmuma produkcijai. Darba mērķa sasniegšanai bija veikti šādi uzdevumi: Latvijas bezalkoholisko dzērienu nozares tendenču un dinamikas analīze, būtiskākās bezalkoholisko dzērienu nozares problēmas noteikšana krīzes apstākļos, vadošo uzņēmumu menedžmenta īpatnību noteikšana, SIA „Coca-Cola HBC Latvia” ekspertu aptauja. Veicot šos uzdevumus bija izmantotas sekojošas pētīšanas metodes: statistisku radītāju kvantitatīvā analīze, ekspertu vērtējumu kvantitatīva un kvalitatīva analīze un zinātniskas literatūras izpēte. Darba apjoms ir 61 lpp., tas satur 3 nodaļas, 4 tabulas, 18 attēlus, 3 pielikumus. Atslēgvārdi: vadošs uzņēmums, bezalkoholisko dzērienu nozare, antikrīzes menedžments.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the bachelor paper is researching developmental tendencies of Latvian soft drinks industry and management of leading companies to find possibilities for encouraging demand in the company “Coca-Cola HBC Latvia” under crisis. This company is one of the Latvian leading companies at soft drinks trade, though the economic crisis have affected negatively to its changes of net turnover that is why it is necessary to work out arrangements for encouraging demand on production of this company. To achieve the purpose of paper have been done such kind of tasks: analysis of tendencies and dynamics at Latvian soft drinks industry, determination of the most important problem at Latvian soft drinks industry under crisis, determination of features at leading companies management, inquiry of experts at the company “Coca-Cola HBC Latvia”. To carry out that tasks paper’s author had used such methods: quantitative analysis of statistics data, quantitative and qualitative analysis of experts’ estimations and researching of scientific literature. Total size of paper is 61 p., it contains 3 parts, 4 tables, 18 pictures, 3 appendixes. Key words: leading company, soft drinks industry, anti-crisis management.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePieprasījuma veicināšanas iespējas „Coca – Cola HBC Latvia” uzņēmumā krīzes apstākļosen_US
dc.title.alternativePossibilities of encouraging demand in the company „Coca – Cola HBC Latvia” under crisisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record