• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interneta mārketinga attīstības perspektīvas Latvijas tirgū

Thumbnail
View/Open
303-32331-Manuilova_Oksana_om06009.pdf (1.564Mb)
Author
Manuilova, Oksana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Oksana Manuilova. Bakalaura darbs „Interneta mārketinga attīstības perspektīvas Latvijas tirgū”. Bakalaura darbā analizēta Interneta mārketinga attīstība pasaulē un Latvijā, tās perspektīvas, veikta nozares vides analīze, apkoptas aptaujas, izteiktas nākotnes prognozes un ieteikumi. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtām atziņām par Interneta mārketingu, tā tendencēm pasaulē un Latvijā, izpētīt Interneta mārketinga attīstības perspektīvas Latvijā, un, balsoties uz ekspertu un iedzīvotāju aptauju rezultātiem, sniegt priekšlikumus tā tālākai attīstībai. Pētījuma periods - 2008.-2010.gads. Interneta mārketinga attīstības vēsture tiek apskatīta no 1961.gada pasaulē, no 1990.gada Latvijā. Darba apjoms 99 lapaspuses, tajā ir 23 attēli, 8 tabulas un 4 pielikumi. Atslēgvārdi: Internets, Interneta mārketings, SEO, PPC, Affiliate, e-pasts, sociālie mediji, reklāma, mājas lapa.
 
Oksana Manuilova. The bachelor paper „Internet Marketing Development Perspectives in the Latvian Market”. The Bachelor’s paper includes the analysis of the Internet marketing development worldwide and in Latvia, as well as its outlook, there is analyzed the environment of the industry, collected surveys, given future projections and recommendations. Aim of the paper, based on the opinions from the theoretical material about Internet marketing, is to investigate the Internet marketing development perspectives in Latvia, and, on the ground of the experts and citizens’ survey results, make proposals for its further development. Research period: 2008 – 2010. The development history of Internet marketing is inspected from the year 1961 in the world, from the year 1990 in Latvia. Amount of the paper are 99 pages, it includes 23 pictures, 8 charts and 4 appendixes. Keywords: Internet, Internet marketing, SEO, PPC, Affiliate, e-mail, social media, advertisement, website.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14393
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV