Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorManuilova, Oksanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:28Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:28Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other32331en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14393
dc.description.abstractOksana Manuilova. Bakalaura darbs „Interneta mārketinga attīstības perspektīvas Latvijas tirgū”. Bakalaura darbā analizēta Interneta mārketinga attīstība pasaulē un Latvijā, tās perspektīvas, veikta nozares vides analīze, apkoptas aptaujas, izteiktas nākotnes prognozes un ieteikumi. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtām atziņām par Interneta mārketingu, tā tendencēm pasaulē un Latvijā, izpētīt Interneta mārketinga attīstības perspektīvas Latvijā, un, balsoties uz ekspertu un iedzīvotāju aptauju rezultātiem, sniegt priekšlikumus tā tālākai attīstībai. Pētījuma periods - 2008.-2010.gads. Interneta mārketinga attīstības vēsture tiek apskatīta no 1961.gada pasaulē, no 1990.gada Latvijā. Darba apjoms 99 lapaspuses, tajā ir 23 attēli, 8 tabulas un 4 pielikumi. Atslēgvārdi: Internets, Interneta mārketings, SEO, PPC, Affiliate, e-pasts, sociālie mediji, reklāma, mājas lapa.en_US
dc.description.abstractOksana Manuilova. The bachelor paper „Internet Marketing Development Perspectives in the Latvian Market”. The Bachelor’s paper includes the analysis of the Internet marketing development worldwide and in Latvia, as well as its outlook, there is analyzed the environment of the industry, collected surveys, given future projections and recommendations. Aim of the paper, based on the opinions from the theoretical material about Internet marketing, is to investigate the Internet marketing development perspectives in Latvia, and, on the ground of the experts and citizens’ survey results, make proposals for its further development. Research period: 2008 – 2010. The development history of Internet marketing is inspected from the year 1961 in the world, from the year 1990 in Latvia. Amount of the paper are 99 pages, it includes 23 pictures, 8 charts and 4 appendixes. Keywords: Internet, Internet marketing, SEO, PPC, Affiliate, e-mail, social media, advertisement, website.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInterneta mārketinga attīstības perspektīvas Latvijas tirgūen_US
dc.title.alternativeInternet Marketing Development Perspectives in the Latvian Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record