• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interneta vietnes KurPirkt.lv analīze un attīstības perspektīvas

Thumbnail
View/Open
303-32999-Upenieks_Artis_DatZ010101.pdf (1.199Mb)
Author
Upenieks, Artis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Babris, Sandis
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma - interneta vietnes KurPirkt.lv analīze un attīstības perspektīvas. Autors Kurpirkt.lv salīdzināšanas vietni radīja 2007.gada beigās un tā kopš 2008.gada ir otra apmeklētākā salīdzināšanas vietne Latvijā, tādēļ darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus cenu salīdzināšanas vietnes - Kurpirkt.lv turpmākajai attīstībai. Bakalaura darba pirmajā nodaļā autors apkopo un analizē elektroniskās komercijas attīstības tendences. Otrajā nodaļā autors veic cenu salīdzināšanas vietnes Kurpirkt.lv izpēti un analīzi. Trešajā nodaļā autors analizē cenu salīdzināšanas vietnes Latvijā un pasaulē, kā arī salīdzina to darbību ar autora radīto salīdzināšanas vietni Kupirkt.lv. Bakalaura darbā ir 3 nodaļas, 74 lapaspuses, 10 tabulas un 10 attēli. Darba nobeigumā autors ir izstrādājis un sagatavojis secinājumus un priekšlikumus.
 
The title of the Bachelor Thesis is “Analysis and development opportunities of KurPirkt.lv website”. Author has developed Kurpirkt.lv comparison shopping site in the end of 2007 and since 2008 Kurpirkt.lv is second most visited comparison shopping site in Latvia, therefore the aim of the thesis is to write development perspectives of KurPirkt.lv website In the first chapter of the thesis author collects and analyses information on e-commerce and its trends. In the second chapter author does a research of comparison shopping site Kurpirkt.lv. In the third chapter author does a research on foreign and Latvian comparison shopping sites and compares the gathered information with authors developed comparison shopping site Kurpirkt.lv. The thesis consists of 3 chapters, 74 pages, 10 tables and 10 figures. At the end of the thesis author has prepared and written conclusions and recommendations.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14416
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV