Show simple item record

dc.contributor.advisorBabris, Sandisen_US
dc.contributor.authorUpenieks, Artisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:30Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:30Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other32999en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14416
dc.description.abstractBakalaura darba tēma - interneta vietnes KurPirkt.lv analīze un attīstības perspektīvas. Autors Kurpirkt.lv salīdzināšanas vietni radīja 2007.gada beigās un tā kopš 2008.gada ir otra apmeklētākā salīdzināšanas vietne Latvijā, tādēļ darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus cenu salīdzināšanas vietnes - Kurpirkt.lv turpmākajai attīstībai. Bakalaura darba pirmajā nodaļā autors apkopo un analizē elektroniskās komercijas attīstības tendences. Otrajā nodaļā autors veic cenu salīdzināšanas vietnes Kurpirkt.lv izpēti un analīzi. Trešajā nodaļā autors analizē cenu salīdzināšanas vietnes Latvijā un pasaulē, kā arī salīdzina to darbību ar autora radīto salīdzināšanas vietni Kupirkt.lv. Bakalaura darbā ir 3 nodaļas, 74 lapaspuses, 10 tabulas un 10 attēli. Darba nobeigumā autors ir izstrādājis un sagatavojis secinājumus un priekšlikumus.en_US
dc.description.abstractThe title of the Bachelor Thesis is “Analysis and development opportunities of KurPirkt.lv website”. Author has developed Kurpirkt.lv comparison shopping site in the end of 2007 and since 2008 Kurpirkt.lv is second most visited comparison shopping site in Latvia, therefore the aim of the thesis is to write development perspectives of KurPirkt.lv website In the first chapter of the thesis author collects and analyses information on e-commerce and its trends. In the second chapter author does a research of comparison shopping site Kurpirkt.lv. In the third chapter author does a research on foreign and Latvian comparison shopping sites and compares the gathered information with authors developed comparison shopping site Kurpirkt.lv. The thesis consists of 3 chapters, 74 pages, 10 tables and 10 figures. At the end of the thesis author has prepared and written conclusions and recommendations.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInterneta vietnes KurPirkt.lv analīze un attīstības perspektīvasen_US
dc.title.alternativeAnalysis and development opportunities of KurPirkt.lv websiteen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record