Latvijas tūrisma komunikācijas politika starptautiskajā tirgū
Autor
Krūma, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir „Latvijas tūrisma komunikācijas politika starptautiskajā tirgū”. Darba mērķis ir analizēt komunikāciju instrumentus un jauno Latvijas tūrisma zīmolu „Best Enjoyed Slowly” un izstrādāt priekšlikumus zīmola un mārketinga komunikācijas stratēģiju pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām, no kurām pirmajā daļā aplūkota teorija par mārketinga komunikācijas politiku tūrismā. Darba otrajā daļā aplūkota tūrisma nozare un tās attīstība Latvijā. Trešajā daļā aplūkota „Best Enjoyed Slowly” mārketinga stratēģija un komunikācijas politika. Ceturtajā daļā apkopoti aptaujas par „Best Enjoyed Slowly” kā komunikācijas instrumenta uztvere starptautiskajā tirgū rezultāti. Bakalaura darbs sastāv no 77 lapaspusēm, kurās iekļauti 15 attēli, 4 tabulas un 8 pielikumi.
Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācijas, tūrisma tēls, valsts zīmols The topic of bachelor thesis is „Latvian tourism communication policy in international market”. Purpose of this work is communication tools and new Latvian tourism brand „Best Enjoyed Slowly” analyzing and developing suggestions for improvement of this brand and communication tactic. Bachelor thesis consists of four chapters, where first chapter contains processed information about theory of marketing communication policy in tourism. Second chapter contains general statistics of tourism branch and it development in Latvia. Third chapter describes „Best Enjoyed Slowly” marketing tactic and communication policy. Fourth chapter consists of analysis of “Best Enjoyed Slowly” as communication tool conception in international market. Bachelor thesis contains 77 pages that include 15 images, 4 tables and 8 attachments.
Key words: marketing communications, tourism image, destination brand