Starptautisku zīmolu uztvere Latvijas patērētāju vidū, pieredzes un attīstības tendences
Author
Kostjuka, Oksana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fricberga, Ieva
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Starptautisku zīmolu uztvere Latvijas patērētāju vidū, pieredze un attīstības tendences”.
Bakalaura darba mērķis ir novērtēt Latvijas patērētāju starptautisku zīmolu uztveres veidošanas faktorus un dot priekšlikumus patērētāju ilglaicīgu attiecību uzturēšanai ar zīmoliem.
Darbā tiek analizēts starptautisku zīmolu pieredze, to attiecību veidošanās un attīstība ar patērētājiem, kā arī zīmolu tendences nākotnē.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, 1 pielikuma.
Darba pirmajā daļā tiek apskatīti teorētiskie zīmolu uztveres jautājumi: zīmola būtība, zīmola vērtības veidošana un patērētāju attieksme pret to, kā arī spēcīga zīmola radīšanas principi.
Otrajā nodaļā tiek aprakstīta zīmola vēsture un attīstības tendences pasaulē.
Trešajā nodaļā tiek analizēta starptautisku zīmolu uztvere Latvijas patērētāju vidū.
Bakalaura darba apjoms ir 65 lapaspuses. The theme of this bachelor paper is “The perception of international brands among consumers of Latvia, its’ experience and tendencies.”
The aim of present bachelor paper is to evaluate the factors influecing the formation of international brand perception among consumers in Latvia and to offer suggestions on how to ensure longterm consumer brand relations.
In the present work the analisys of international brands’experience, its’formation and development of its realtions with consumers, as well as the future brands tendencies is made.
The bachelor paper consists of introduction, three major parts, conclusions and suggestions, 1 appendixe.
The first part of the work investigates theoretical brands’perception matters: the essence of the brand, the making of brand value and consumer perception of it, as well as the principles of creating a strong brand.
The second part of the paper describes the brands’ history and the development tendencies worldwide.
The third part presents the analisys of international brands perception within Latvia’s consumer market.
The bachelor paper is presented on 65 pages.