Show simple item record

dc.contributor.advisorFricberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorKostjuka, Oksanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:32Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33333en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14437
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Starptautisku zīmolu uztvere Latvijas patērētāju vidū, pieredze un attīstības tendences”. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt Latvijas patērētāju starptautisku zīmolu uztveres veidošanas faktorus un dot priekšlikumus patērētāju ilglaicīgu attiecību uzturēšanai ar zīmoliem. Darbā tiek analizēts starptautisku zīmolu pieredze, to attiecību veidošanās un attīstība ar patērētājiem, kā arī zīmolu tendences nākotnē. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, 1 pielikuma. Darba pirmajā daļā tiek apskatīti teorētiskie zīmolu uztveres jautājumi: zīmola būtība, zīmola vērtības veidošana un patērētāju attieksme pret to, kā arī spēcīga zīmola radīšanas principi. Otrajā nodaļā tiek aprakstīta zīmola vēsture un attīstības tendences pasaulē. Trešajā nodaļā tiek analizēta starptautisku zīmolu uztvere Latvijas patērētāju vidū. Bakalaura darba apjoms ir 65 lapaspuses.en_US
dc.description.abstractThe theme of this bachelor paper is “The perception of international brands among consumers of Latvia, its’ experience and tendencies.” The aim of present bachelor paper is to evaluate the factors influecing the formation of international brand perception among consumers in Latvia and to offer suggestions on how to ensure longterm consumer brand relations. In the present work the analisys of international brands’experience, its’formation and development of its realtions with consumers, as well as the future brands tendencies is made. The bachelor paper consists of introduction, three major parts, conclusions and suggestions, 1 appendixe. The first part of the work investigates theoretical brands’perception matters: the essence of the brand, the making of brand value and consumer perception of it, as well as the principles of creating a strong brand. The second part of the paper describes the brands’ history and the development tendencies worldwide. The third part presents the analisys of international brands perception within Latvia’s consumer market. The bachelor paper is presented on 65 pages.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautisku zīmolu uztvere Latvijas patērētāju vidū, pieredzes un attīstības tendencesen_US
dc.title.alternativePerception of international brand among consumers of Latvia, experience and trendsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record