Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorBūmanis, Tomsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:32Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33399en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14443
dc.description.abstractPalielinoties interneta popularitātei un mainoties lietotāju tendencēm ir radušies jauni interneta mārketinga kanāli, kas nav pilnībā izzināti. Bakalaura darba mērķis ir raksturot interneta mārketinga kampaņu izstrādi un novērtē-šanu visaktīvāk augošajos interneta mārketinga kanālos – sociālajos tīklos. Darba uzdevumi sastāda interneta tendenču un interneta mārketinga kampaņu aspektu noskaidrošanu, kā arī šo principu izvērtēšanu izvēlētajos sociālajos tīklos. Pētījums uzrāda interneta mārketinga kam-paņu potenciālu sociālajos tīklos Latvijā. Rezultātā, darbā iegūta sociālo tīklu analīze un pamatprincipi interneta mārketinga kampaņu veidošanai tajos. Iegūto informāciju var izmantot tīklu izzināšanai, kā arī izstrādājot un novērtējot interneta mārketinga kampaņas sociālajos tīklos. Darbā ir 70 lapaspuses, 10 tabulas, 17 attēli un 1 pielikums.en_US
dc.description.abstractWith increased internet popularity and rapidly changing user tendencies, new internet marketing channels have been created that have not been fully explored. Thesis goal is to characterize internet marketing campaign creation in the fastest grow-ing internet marketing channels – social networks. Objectives consist of inspecting internet tendencies, internet marketing campaigns and the analysis of these principles within the cho-sen networks. Research reveals the potential of social network internet marketing campaigns in Latvia. The result is a social network analysis and principles on how to create internet market-ing campaigns within them. This information can be used in understanding social networks as well as in designing and evaluating internet marketing campaigns. Thesis consists of 70 pages, 10 tables, 17 illustrations and 1 attachment.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInterneta mārketinga kampaņu izstrāde un novērtēšana lielākajos sociālajos tīklos.en_US
dc.title.alternativeInternet Marketing Campaign Design and Evaluation in Largest Social Networks.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record