Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorKaļenkova, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:32Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33408en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14444
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „„airBaltic” finansiālo problēmu ietekme uz uzņēmuma tēlu”. Darba mērķis ir izpētīt finansiālo problēmu ietekmi uz uzņēmuma tēlu, par praktisku piemēru izvēloties uzņēmumu „airBaltic”, atklāt nepilnības tēla veidošanā krīzes situācijā un sniegt priekšlikumus tā uzlabošanai. Darbs sastāv no četrām nodaļām – pirmās divas ir teorētiskas nodaļas. Darba trešajā nodaļā autore analizē Latvijas Republikas nacionālās aviokompānijas „airBaltic” ārējo problēmu ietekmi uz uzņēmuma tēlu, pamatojoties uz apkopotu informāciju pirmās divās nodaļās. Autore izstrādā patstāvīgu pētījumu anketēšanas veidā, lai novērtētu finansiālās problēmas ietekmi uz uzņēmuma „airBaltic” tēlu, pamatojot metodoloģijas izvēli un analizējot pētījuma rezultātā iegūtos rezultātus. Bakalaura daba autore darba nobeigumā sniedz secinājumus un izstrādātos priekšlikumus tēla uzlabošanai uzņēmumā „airBaltic”. Darbs satur 68. lapaspuses, 7. tabulas, 22. attēlu un 1 pielikumu. Atslēgvārdi: zīmols, uzņēmuma tēls, gaisa mārketinga komunikācijas, transports, „airBaltic”.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor paper is „The Influence of „airBaltic” Financial Problems on the Company’s Image”. The aim of the bachelor paper is to explore the influence of financial problems on the „airBaltic” image, to discover limitations in making and saving the image during company’s financial problems. This written work is organized into 4 chapters. The first chapter focuses on the following marketing questions: brand and its components, company’s image, marketing communication. In the second chapter the Author is making the overview of transport market and evaluates the situation on the Latvian air-market. In the third chapter the Author presents brand “airBaltic” characterization and gives the analysis of the problems and their influence on the „airBaltic” company’s image. To achieve the goal the Author makes a research of „airBaltic” brand in the fourth chapter. This research paper and author’s suggestions could be practically used by „airBaltic” company to make their image stronger and to make it work for a company. The research period is from the year 2007 till 2012. The bachelor paper is based on 48 literature sources and contains 68 pages with 7 tables, 22 figures and 1 appendix. Key words: brand, comapny’s image, marketing communication, transport, „airBaltic”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.title„airBaltic” finansiālo problēmu ietekme uz uzņēmuma tēlu.en_US
dc.title.alternativeThe influence of “airBaltic” financial problems on the company’s image.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record