• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Patērētāju uzvedības pētījums par ēdienu piegādes portālu Hungryhouse.co.uk kā e-komercijas dalībnieku.

Thumbnail
Открыть
303-33788-Dembovska_Gerda_gd09023.pdf (980.5Kb)
Автор
Dembovska, Gerda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba tēma -patērētāju uzvedības pētījums par ēdienu piegādes portālu Hungryhouse.co.uk kā e-komercijas dalībnieku. Autore apraksta patērētāja uzvedības izpētes un e-komercijas teorētiskos aspektus,analizē uzņēmuma Hungryhouse.co.uk. darbību Lielbritānijā,veic aptauju par Hungryhouse.co.uk.pastāvēšanas iespējām Latvijā. Darba mērķis -pamatojoties uz patērētāju uzvedības un e-komercijas teorētiskām atziņām,kā arī uz iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, izpētīt ēdiena piegādes portāla Hungryhouse.co.uk darbību, kā arī uzņēmuma attīstības iespējas Latvijā, atklājot nepilnības un sniedzot priekšlikumus to novēršanai. Pirmā nodaļā tiek aprakstīti patērētāja uzvedības izpētēs teorētiskie aspekti. Otrā nodaļa - e-komercijas būtība. Trešajā nodaļā autore veic eksperta - Hungryhouse.co.uk darbinieka interviju un Latvijas iedzīvotāju aptauju. Pētījuma apjoms -72 lappuses,ir iekļautas 3 tabulas, 12 attēli un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: patērētāju uzvedības izpēte, e-komercija, ēdiena piegāde.
 
The theme -consumer behavior research on food delivery portal Hungryhouse.co.uk as e-commerce participant. The author describes the consumer's research behavior and e-commerce theoretical aspects and analyses company Hungryhouse.co.uk. operations in the UK and development in Latvia. Also included extended survey about Hungryhouse.co.uk. existence opportunity in Latvia. The goal - based on consumer behavior, e-commerce theoretical knowledge and respondent survey, author explores the food delivery Hungryhouse.co.uk development opportunities in Latvia, revealing shortcomings and making proposals to address them. In the first chapter the author describes the theoretical aspects of consumer behavior. The second chapter describes the essence of e-commerce. The third chapter -author made an expert -Hungryhouse.co.uk employee interview and the Latvian population survey. Scope of the study is 72 pages, 3 tables, 13 figures and 2 appendices. Keywords:consumer behavior, e-commerce, food delivery
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14457
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV