Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorKnekse, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33817en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14458
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Patērētāju attieksme pret humora izmantošanu reklāmās”. Humora izmantošana reklāmās ir viens no paņēmieniem, kā piesaistīt patērētāja uzmanību, radīt interesi un veidot vērtību pārorientāciju, kā arī izveidot vēlamo rīcības modeli. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt patērētāju attieksmi,novērtēt tā ietekmi uz patērētāja uzvedību,kā arī izstrādāt priekšlikumus reklāmas komunikatīvās efektivitātes uzlabošanai. Lai sasniegtu darba mērķi izvirzīti sekojoši uzdevumi: •pamatojoties uz speciālo un vispārējo literatūru sniegt reklāmas, humora koncepta un patērētāju attieksmes skaidrojumu; •veikt anketēšanu un fokusa grupas diskusiju, iegūto datu analīzi, kā arī salīdzināt pētījuma rezultātus; •izstrādāt priekšlikumus reklāmas komunikatīvās efektivitātes uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Darba apjoms ir 63 lapaspuses. Darbā ietverti 19 attēli, 6 tabulas un 6 pielikumi. Atslēgvārdi: reklāma, humors, attieksme, patērētājs, ietekme.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor Thesis topic is “Consumers’attitude towards humour usage in advertisements”.Humour usage in advertisements is one of the tools used in order to attract consumer’s attention,create interest and generate value reorientation as well as form a desirable model of action. The main aim of the Bachelor Thesis is to examine the attitude towards humour usage in advertisements,estimate its influence on customer’s behaviour as well as propose recommendations on possible improvements of advertisement’s communicative effectiveness. The following objectives were set:•gather and analyze the secondary data and theoretical background on humour concept,advertisement as well as consumers’ attitude;•conduct a survey and organize a focus group, analyse the data gathered as well as compare the results obtained;•develop recommendations on improvements of advertisement’s communicative effectiveness. The Bachelor Thesis consists of four parts.The total number of pages is 63.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePatērētāju attieksme pret humora izmantošanu reklāmās.en_US
dc.title.alternativeConsumer’s attitude towards humour usage in advertisements.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record