Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorSamofala, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:34Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33839en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14461
dc.description.abstractJūlija Samofala. Bakalaura darbs „Pircēju rīcību ietekmējošie faktori mobilo telefonu tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām par pircēju rīcību ietekmējošiem faktoriem, izpētīt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus mobilo telefonu tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus mobilo telefonu ražotājiem un mārketinga speciālistiem, lai palīdzētu stimulēt pircēju rīcību šajā jomā. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā ir pētīti teorētiskie aspekti par pircēju rīcību ietekmējošiem faktoriem un lēmuma pieņemšanas procesu. Otrajā nodaļā ir analizēta situācija Latvijas mobilo telefonu tirgū. Trešajā nodaļā tiek analizēti aptaujas anketu rezultāti un iegūtie dati pēc regresijas analīzes. Darba apjoms ir 100 lapaspuses. Tajā ir iekļautas 14 tabulas, 23 attēli, 8 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu sarakts satur 85 avotus. Atslēgvārdi: pircēju rīcība, pircēju rīcību ietekmējošie faktori, mobilais telefons, mobilo telefonu tirgus.en_US
dc.description.abstractJulia Samofala. Bachelor’s thesis „The factors influencing customers’ behavior at the mobile phone market”. The aim of the Bachelor’s thesis (paper) is based on theoretical knowledge about the factors affecting customers’ behavior, to explore the factors that influence customer behavior in the mobile phone market, and to develop proposals for mobile phone manufacturers and marketing specialists, in order to stimulate trade in this area. The Bachelor’s thesis consists from three chapters. The first chapter examines the theoretical aspects of customer behavior and the factors influencing the decision-making process. The second chapter examines the situation in the Latvian mobile phone market. The third chapter analyzes the results of the questionnaire and the data obtained by regression analysis. The Bachelor’s thesis consists of 100 pages.It contains 14 tables, 23 pictures,8 appendices.The list of references consists of 85 sources. Keywords:customer behavior, mobile phone market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePircēju rīcību ietekmējošie faktori mobilo telefonu tirgū.en_US
dc.title.alternativeThe factors influencing customers’ behavior at the mobile phone market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record