Mārketinga komunikāciju nozīme zīmola „Lāči” virzīšanā Latvijas tirgū.
Автор
Mihailova, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par zīmolu un mārketinga komunikācijām, aptaujas un „Lāči” pārstāvja intervijas rezultātiem, izanalizēt zīmola „Lāči” mārketinga komunikācijas, kā arī izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai.
Darbs sastāv no trīs nodaļām. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta zīmola būtība, veidošana, pozicionēšana un mārketinga komunikāciju būtība un veidi. Praktiskajā daļā tiek analizētas „Lāči” mārketinga komunikācijas, veikta patērētāju aptauja un eksperta intervija, un izstrādāti mārketinga komunikāciju pilnveidošanas virzieni.
Bakalaura darbs var tikt izmantots, analizējot un pilnveidojot „Lāči” mārketinga komunikācijas.
Bakalaura darba apjoms ir 105 lapaspuses. Tajā ietverti 28 attēli, 12 tabulas un 11 pielikumi.
Atslēgvārdi: zīmols, virzīšana, mārketinga komunikācijas, „Lāči”, maize. The purpose of the bachelor’s paper is to analyze marketing communications of the “Lāči” brand and develop proposals for their improvement, based on theoretical sources of brand and communications, consumer survey and interview with "Lāči" representative.
The content is divided into three chapters. In the theoretical part are analyzed brand essence, creation, positioning and the role and types of marketing communications. In the practical part are analyzed "Lāči" marketing communications, conducted consumer survey and expert interview, and developed communications improvement directions.
The paper can be used in analyzing and improving "Lāči" marketing communications.
The total volume of the paper is 105 pages. It includes 28 pictures, 12 tables, 11 appendixes.
Keywords: brand, promotion, marketing communications, “Lāči”, bread.