Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorMeistere, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:36Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other34297en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14483
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Velotūrisma produkta izstrāde Ādažu novadā”. Darba mērķis ir izstrādāt velomaršrutu gan ārvalstu, gan vietējiem tūristiem Latvijā, balstoties uz teorētiskajām zināšanām, kā arī analītiskajiem pētījumiem par velomaršruta izstrādi. Darbs sastāv no trim nodaļām – teorētiskās, analītiskās un praktiskās. Pirmajā nodaļā tiek aplūkots velotūrisma jēdziens, tā nozīme tūrisma industrijā, tā veidi un velomaršrutu kā iespējamo tūrisma produktu, kā arī tiek apskatīti velomaršruta veidošanas pamatposmi. Otrajā nodaļā tiek analizētas velotūrisma attīstības programmas valsts mērogā, tiek apzinātas par velotūrismu atbildīgās institūcijas Latvijā, kā arī tiek veikta pētījums un tā analīze par velomaršruta izveidi un norises vietas izvēli. Trešajā nodaļā ir aprakstīts autores izstrādātais velotūrisma maršruts, noteikta tā mērķauditorija. Bakalaura darbs sastāv no 61 lpp., 11 attēliem, 1 tabulas un 7 pielikumiem. Atslēgvārdi: velotūrisms, tūrisma produkts, velomaršrutsen_US
dc.description.abstractThe topic of the present Bachelor paper is ‘Cycling tourism product development in area of Ādaži”. The goal of this paper is to develop a cycle route for both foreign and local tourists in Latvia based on theoretical knowledge and analytical cycle tourism research data. The present paper consists of three parts – theoretical, analytical and practical part. The first chapter speaks about the concept of cycle tourism, its meaning for the tourism industry, considers various forms of cycle tourism and it as a potential tourism service product; it also looks into the basic steps of the development of a cycle route. In the second chapter state scale cycle tourism development programs are being analyzed; there are indicated the state institutions responsible for the cycle tourism and likewise a research on cycle route development and its deployment choice is carried out and analyzed. The third chapter describes the cycle route developed by the author of this paper and defines its target audience. The bachelor paper consists of 61 pages, 11 pictures, 1 table and 7 appendices. Key words: cycle tourism, tourism service product, cycle route.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleVelotūrisma produkta izstrāde Ādažu novadāen_US
dc.title.alternativeCycling tourism product development in area of Ādažien_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record