Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķiltere, Dainaen_US
dc.contributor.authorŽeļezovska, Karinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:36Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34436en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14486
dc.description.abstractGalvenais faktors, kas ļauj organizācijai virzīties uz mērķi un turpināt eksistēt ir viņu darbinieku uzvedība, kas organizācijā ir un paliek viens no galvenajiem nosacījumiem uzņēmuma ilgtspējīgai attīstībai. Šī darba mērķis ir padziļināti aplūkot un izpētīt uzņēmuma „GL” iekšējo un ārējo komunikācijas procesa attīstību, ka arī izteikt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma komunikācijas procesa uzlabošanu. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā daļa apskatīti iekšējas un ārējas komunikācijas teorētiskie aspekti. Darba otrajā daļā tiks aprakstīts uzņēmums „GL” un tā pamatnozares. Trešajā daļā, kas ir darba pētnieciskā daļa, tiek izpētīti un analizēti aptaujas anketas dati ar grafikiem un secinājumiem, ka arī izvirzītas rekomendācijas uzņēmuma „GL” mārketinga nodaļas trūkumu novēršanai. Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus, ir 63 lapaspuses. Darbā ir iekļauti 29 attēli, 6 tabulas, 3 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 30 avotus. Atslēgas vārdi: iekšējas komunikācijas, ārējās komunikācijas, sabiedriskās attiecības, loģistika.en_US
dc.description.abstractTe aim of this paper is to focus on “GL” company and explore its internal and external communication process development, as well as reach the conclusion and make some recommendations for the improvement of the company's communication process. This research paper consists of three parts. The first part will discuss some theoretical aspects of internal and external communication. The second part will look at “GL” company and its key sectors. After analysing the data gained from questionnaires, the third part will provide some graphs and conclusions, as well as, will make several recommendations for the department of marketing to prevent the deficiencies. The paper consists of 63 pages, excluding appendixes. It contains 29 images, 6 tables and 3 appendixes. The reference list includes 30 sources. Keywords: internal communications, external communications, public relations, logistics.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma „GL” iekšējā un ārējā komunikācijas procesa novērtējumsen_US
dc.title.alternativeInternal and external communication process assessment in "GL" companyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record