Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorBukovska, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:37Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:37Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34498en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14492
dc.description.abstractBakalaura darbs ir par mūsdienās ļoti aktuālu tēmu, vienu no preču izvietošanas stratēģijām – merčendaizingu, kas ir darbs ar preci. Darba temats - Rimi merčendaizinga analīze un efektivitātes paaugstināšanas iespējas. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām un veiktās aptaujas rezultātiem ,veikt Rimi hipermārketa un Maxima XXX tīkla veikalu merčendaizinga salīdzinošu analīzi, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus „Rimi” merčendaizinga pilnveidošanai. Darbā tiks ietverta teorija par merčendaizingu, ,,Rimi Latvia” un „Maxima Latvija” darbības raksturojums, uzņēmumu attīstība, divu lielo uzņēmumu veikalu izpēte un to merčendaizinga salīdzināšana kā arī abu veikalu tīklu apmeklētāju aptauja un nobeigumā izdarīti secinājumi merčendaizinga uzlabošanai un sniegti priekšlikumi ,,Rimi Latvia” merčendaizeriem. Bakalaura darbā lietotās metodes būs šādas: literatūras avotu referatīvā analīze, novērošana un anketēšana, lai rastu risinājumu problēmai- kā padarīt efektīvāku merčenden_US
dc.description.abstractThis bachelor diploma thesis is about currently actual subject, one of the ware placing strategies – merchandising, which is work with ware. Diploma theme is – Rimi merchandising analysis and effectiveness increase possibilities. The goal of the work is to make a research on merchandising usage in “Rimi Latvia” company, to compare and reveal limitations in competitor company merchandising usage. As long as to give advices on improvements in merchandising. Work includes the theory of merchandising, ‘Rimi Latvia” and “Maxima Latvia” activity description, company development, analysis of two large company stores and its’ merchandising comparison as long as both stores network customers inquiry and concluded with summary on merchandising improvements and advices are given to “Rimi Latvia” merchandisers. Bachelor diploma thesis used methods are as follows: literature sources abstract analysis, questionnaire and surveillance, to find a solution for a problem – how to make merchandising in “en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleRimi merčendaizinga analīze un merčendaizinga efektivitātes paaugstināšanas iespējas.en_US
dc.title.alternativeRimi merchandising analysis and merchandising efficiency of the improvement opportunities.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record