„Air Baltic” darbības analīze
Autor
Bērzāja, Beatrise
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt „Air Baltic” patērētāju apmierinātību ar aviosabiedrības sniegtajiem pakalpojumiem un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai.
Bakalaura darba uzdevums ir izpētīt teoriju par patērētāju uzvedību un apmierinātību, apskatīt aviokompānijas „Air Baltic” darbību. Veikt „Air Baltic” pasažieru aptauju un ekspertu interviju ar aviosabiedrības pārstāvi, un izanalizējot iegūto informāciju, izstrādāt secinājumus.
Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīti patērētāju uzvedības un apmierinātības teorētiskie aspekti. Otrajā daļā tiek analizēta aviokompānijas „Air Baltic ” darbība, apskatītas lidojumu tendences, piedāvātie biļešu veidi un „Baltic Miles” piedāvātā lojalitātes programma. Trešajā daļā tiek veikta aviosabiedrības pasažieru aptauja, kā arī eksperta intervija ar „Air Baltic” pārstāvi un izstrādāti secinājumi, un priekšlikumi uzņēmuma darbības pilnveidošanai.
Darbs satur 65 lpp., 27 att., 1 tab. un 3 pielikumus. The purpose of the bachelor work is to assess "Air Baltic" consumer acceptance with airlines offered services and to develop suggestions for further companies work development.
Bachelor work tasks are to examine theory of consumer behavior and acceptance in context of airline "Air Baltic" services. In the work there is provided "Air Baltic" passenger survey and expert interview with airlines representative and conclusions from the gather information analysis.
Bachelor work consists of 3 paragraphs. In the first chapter there is a theoretical view of consumer behavior and acceptance. The second chapter consists of airlines "Air Baltic" work analysis, flight tendencies, offered ticketing and "Baltic Miles" loyalty program. In the third chapter there is airlines consumer survey and expert interview with a "Air Baltic" agent followed by conclusions and developed suggestions of companies work improvement.
Paper consists of 65 pages, 27 pictures, 1 table and 3 appendixes.