Uzņēmuma "ECOFINN Latvija" produkcijas virzīšana Latvijas tirgū.
Author
Avhimoviča, Margarita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Margarita Avhimoviča. Bakalaura darbs „Uzņēmuma „ECOFINN Latvija” produkcijas virzīšana Latvijas tirgū”.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par produktu virzīšanu tirgū, izmantojot apkopoto un analizēto informāciju par „ECOFINN Latvija” darbību, noteikt uzņēmuma pozīciju Latvijas tirgū, novērtēt uzņēmumā izmantojamās virzīšanas tirgū metodes, kā arī izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma virzīšanas pasākumu pilnveidošanai.
Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā ir pētīti uzņēmuma produkcijas virzīšanas teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā ir novērtēta uzņēmuma „ECOFINN Latvija” pozīcija Latvijas tirgū un izmantojamās virzīšanas tirgū metodes. Trešajā nodaļā analizētas aptaujas anketas rezultāti.
Darba apjoms ir 97 lapaspuses. Tajā ir iekļauti 8 tabulas, 26 attēli, 2 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 41 avotus.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, virzīšana tirgū, virzīšanas metodes, Latvijas tirgus, konkurētspēja. Margarita Avhimoviča. Bachelor work „Company „ECOFINN Latvia” Product Promotion in the Latvian Market”.
Work’s objective: basing on theoretic knowledge about product into market using assembled and analyzed information about „ECOFINN Latvia” activities to define enterprise’s position in Latvian market,to evaluate the methods of the enterprise,which were used in market,as well as to put forward a solution to improve the way production is introduced to the market.
Bachelor work consists of 3 parts.In the first part theoretic aspects of enterprise’s production export are analyzed.Second part consists of information about enterprise’s „ECOFINN Latvia” position and about methods, which are used to export production into market.In third part consists of analyzed survey results.
Total work content - 97 pages,including 8 Tables,26 Pictures and 2 attachments.41 sources were used as additional literature.
Keywords: Marketing communication,export into market,methods of export,Latvian market