Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorAvhimoviča, Margaritaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:42Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:42Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34787en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14504
dc.description.abstractMargarita Avhimoviča. Bakalaura darbs „Uzņēmuma „ECOFINN Latvija” produkcijas virzīšana Latvijas tirgū”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par produktu virzīšanu tirgū, izmantojot apkopoto un analizēto informāciju par „ECOFINN Latvija” darbību, noteikt uzņēmuma pozīciju Latvijas tirgū, novērtēt uzņēmumā izmantojamās virzīšanas tirgū metodes, kā arī izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma virzīšanas pasākumu pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā ir pētīti uzņēmuma produkcijas virzīšanas teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā ir novērtēta uzņēmuma „ECOFINN Latvija” pozīcija Latvijas tirgū un izmantojamās virzīšanas tirgū metodes. Trešajā nodaļā analizētas aptaujas anketas rezultāti. Darba apjoms ir 97 lapaspuses. Tajā ir iekļauti 8 tabulas, 26 attēli, 2 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 41 avotus. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, virzīšana tirgū, virzīšanas metodes, Latvijas tirgus, konkurētspēja.en_US
dc.description.abstractMargarita Avhimoviča. Bachelor work „Company „ECOFINN Latvia” Product Promotion in the Latvian Market”. Work’s objective: basing on theoretic knowledge about product into market using assembled and analyzed information about „ECOFINN Latvia” activities to define enterprise’s position in Latvian market,to evaluate the methods of the enterprise,which were used in market,as well as to put forward a solution to improve the way production is introduced to the market. Bachelor work consists of 3 parts.In the first part theoretic aspects of enterprise’s production export are analyzed.Second part consists of information about enterprise’s „ECOFINN Latvia” position and about methods, which are used to export production into market.In third part consists of analyzed survey results. Total work content - 97 pages,including 8 Tables,26 Pictures and 2 attachments.41 sources were used as additional literature. Keywords: Marketing communication,export into market,methods of export,Latvian marketen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma "ECOFINN Latvija" produkcijas virzīšana Latvijas tirgū.en_US
dc.title.alternativeCompany “ECOFINN Latvia” product promotion in the Latvian market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию