• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personāla stimulēšanas sistēmas izvērtēšana un pilnveidošana A/S "Norvik banka" filiālē "Rēzekne"

Thumbnail
View/Open
303-35034-Bakalaura_darbs_Zanis_Peiners_26.06.2013.pdf (757.9Kb)
Author
Peiners, Žanis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir ,,Personāla stimulēšanas sistēmas izvērtēšana un pilnveidošana A/S ,,Norvik banka” filiālē „Rēzekne”. Tēmas aktualitāte saistīta ar to, ka šobrīd A/S ,,Norvik banka” un visās tās filiālēs aktualizējas jautājums par personāla stimulēšanas sistēmas pilnveidošanu, jo visas bankas sistēmas darba kvalitāte tieši atkarīga no darbinieku profesionālisma un ieinteresētības pilnvērtīgai atdevei darbam. Līdz ar to, ir būtiski novērtēt ikvienas no A/S „Norvik banka” filiāļu darbinieku viedokli par esošo stimulēšanas sistēmu, lai būtu iespējams visas bankas ietvaros, uzlabot esošo stimulēšanas sistēmu, kas būtu un arī kļūtu bankas darbiniekiem pietiekoši saistoša un motivējoša, kā arī efektīva.
 
Bachelor title „The evaluation and improvement of personnel stimulation system in the JSC “Norvik bank” branch “Rezekne”. The chosen theme topicality involving with the “Norvik bank” and all their regional branches personnel stimulation system improvement process because all of the bank's quality system directly depends on the professionalism of the personnel and the return of full interest. Consequently, it is essential to evaluate all of JSC “Norvik Bank” branches and employees opinion about the current developed stimulation system to be possible for improvements for the existing stimulation system that would and also become very attractive and motivating as well as effective.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14519
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV