SIA "ROSINTER RESTAURANTS"ieiešanas stratēģiju Latvijas tirgū analīze
Author
Rozniece, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Anna Rozniece „SIA „ROSINTER RESTAURANTS” ieiešanas stratēgiju Latvijas tirgū analīze”.
Bakalaura darba mērķis: analizēt firmu tirgū ieiešanas stratēģijas un pamatot teorētiskā pētījuma rezultātus ar praktisku piemēru - ROSINTER RESTAURANTS darbības analīzi. Darba pirmajā nodaļā izpētīti starptautiskā mārketinga teorētiskie aspekti, pētot mārketinga jēdzienu, mārketinga mērķus un mārketinga stratēģiju, starptautiskā mārketinga koncepcijas un tirgū ieiešanas stratēģijas. Otrajā nodaļā raksturota ROSINTER RESTAURANTS vēsturiskā attīstība un darbība, izpētot saimnieciskās darbības rādītājus un darba organizāciju. Trešajā nodaļā analizēta ROSINTER RESTAURANTS mārketinga stratēģija, apkopoti svarīgākie secinājumi un izstrādāti priekšlikumi tirgū ienākšanas stratēģiju izmantošanai un ROSINTER RESTAURANTS mārketinga darbības uzlabošanai. Bakalaura darbā 65 lapaspuses, 24 attēli, 11 tabulas un 2 pielikumi.
Atslēgvārdi: mārketings, mārketinga stratēģija, starptautiskais tirgus, ROSINTER RESTAURANTS. Anna Rozniece „ROSINTER RESTAURANTS marketing strategies of entering market of Latvia analysis”.
The target of this work was to analyse the strategy of a company entering into the market of Latvia and to prove theoretical research results with practical example – analysis of ROSINTER RESTAURANTS operations. In first chapter was analysed international marketing theoretical aspects, concept of marketing targets and marketing strategy, concept of entering market strategy. Second chapter describes ROSINTER RESTAURANTS historical development and operations, analysing financial results and management. In third chapter was analyzed ROSINTER RESTAURANTS marketing strategy, summarised most important conclusions and developed proposals for use of market entering strategies and Rosinter Restaurants marketing activity improvement. This work contains 65 pages, 24 pictures, 11 tables, 2 appendixes.
Key words: marketing, marketing strategies, international market, ROSINTER RESTAURANTS.