Ekokosmētikas zīmola „Madara” zaļā mārketinga stratēģiju ietekmes izpēte patērētāju attieksmes veidošanā.
Author
Mohoņko, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek pētīts, kādu lomu spēle ekokosmētikas zīmola „Madara” zaļā mārketinga stratēģijas patērētāju attieksmes veidošanā.
Darbs sākas ar ieskatu zaļajā mārketingā, turpinās ar nodaļu par patērētāju attieksmi, tad par SIA „Madara Cosmetics”, tā produkciju un pielietotājām zaļā mārketinga stratēģijām. Visbeidzot ir izklāstīti pētījuma rezultāti, kura mērķis bija SIA „Madara Cosmetics” pielietotu zaļā mārketinga stratēģiju ietekmes izpēte ekokosmētikas patērētāju attieksmes veidošanā. Pētījums uzrāda noteiktu tendenci un tā rezultāti liecina, ka zaļā mārketinga stratēģijas stimulē pozitīvās attieksmes veidošanu pret zīmolu „Madara”.
Atslēgas vārdi: zaļais mārketings, zaļā mārketinga stratēģijas, ekokosmētika.
Darbā ir 4 nodaļas, 66 lappuses, 14 attēli, 1 tabula un 2 pielikumi. The research topic of this bachelor paper is the role of the ecocosmetics brand „Madara” green marketing strategies in the consumer attitude formation.
The paper starts with the insight given in the green marketing, continues with the chapter about consumer attitude, then about „Madara Cosmetics” Ltd, its products and implemented green marketing strategies. Finally the research results are presented, the aim of which was the study of the green marketing strategies influence on the ecocosmetics consumer attitude formation towards the brand „Madara”. The research shows a tendency that green marketing strategies stimulate positive attitude formation towards brand „Madara”.
Keywords: green marketing, green marketing strategies, ecocosmetics
The paper consists of 4 chapters and contains 66 pages, 14 pictures, 1 table and 2 supplements.