• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga ārējās vides analīze A/S „Swedbank".

Thumbnail
View/Open
303-36894-Baldina_Inese_ib05013.pdf (17.09Mb)
Author
Baldiņa, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba nosaukums ir „Mārketinga ārējās vides analīze A/S „Swedbank”.” Tā mērķis ir izanalizēt „Swedbank” mārketinga ārējo vidi, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus ārējās vides uzlabošanai. Bakalaura darbā tiks iekļautas trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā tiks apskatīti mārketinga ārējās vides iedalījumi un tieši un netieši ietekmējošo faktoru atsevišķa analīze no teorētiskā aspekta, otrajā daļā autore veiks tieši un netieši ietekmējošo mārketinga ārējās vides faktoru analīzi A/S „Swedbank”, bet trešajā daļā tiks veikts pētījums par „Swedbank” klientiem un viņu apmierinātību ar bankas sniegtajiem pakalpojumiem, iekļaujot aptaujas metodoloģiju un rezultātus. Bakalaura darbā tiks iekļautas 90 lapaspuses, 5 tabulas, 21 attēls un 10 pielikumi. Bakalaura darbu varēs izmantot „Swedbank” mārketinga ārējās vides un darbības uzlabošanā.
 
The topic of bachelor`s paper is „Marketing external environment analysis of „Swedbank”.” Aim of this paper is the analysis of Swedbank’s marketing external environment, reveal of gaps and work out of proposals for development of external environment. Bachelor`s paper is devided in three chapters. First chapter will review the devision of marketing`s external environment, and direct and indirect influencing factors after theoretical part. Second chapter is for analyses of influencing factors of Swedbank. Third chapter is research about Swedbank`s clients and their satisfaction for banking services, including a questionnaire`s methodology and result indication. Bachelor`s paper consists of 90 pages, 5 charts, 21 images and 10 annexes. Bachelor`s paper can be used for improvement of marketing’s external environment and day-to-day work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14550
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV