Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorBaldiņa, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:46Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other36894en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14550
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Mārketinga ārējās vides analīze A/S „Swedbank”.” Tā mērķis ir izanalizēt „Swedbank” mārketinga ārējo vidi, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus ārējās vides uzlabošanai. Bakalaura darbā tiks iekļautas trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā tiks apskatīti mārketinga ārējās vides iedalījumi un tieši un netieši ietekmējošo faktoru atsevišķa analīze no teorētiskā aspekta, otrajā daļā autore veiks tieši un netieši ietekmējošo mārketinga ārējās vides faktoru analīzi A/S „Swedbank”, bet trešajā daļā tiks veikts pētījums par „Swedbank” klientiem un viņu apmierinātību ar bankas sniegtajiem pakalpojumiem, iekļaujot aptaujas metodoloģiju un rezultātus. Bakalaura darbā tiks iekļautas 90 lapaspuses, 5 tabulas, 21 attēls un 10 pielikumi. Bakalaura darbu varēs izmantot „Swedbank” mārketinga ārējās vides un darbības uzlabošanā.en_US
dc.description.abstractThe topic of bachelor`s paper is „Marketing external environment analysis of „Swedbank”.” Aim of this paper is the analysis of Swedbank’s marketing external environment, reveal of gaps and work out of proposals for development of external environment. Bachelor`s paper is devided in three chapters. First chapter will review the devision of marketing`s external environment, and direct and indirect influencing factors after theoretical part. Second chapter is for analyses of influencing factors of Swedbank. Third chapter is research about Swedbank`s clients and their satisfaction for banking services, including a questionnaire`s methodology and result indication. Bachelor`s paper consists of 90 pages, 5 charts, 21 images and 10 annexes. Bachelor`s paper can be used for improvement of marketing’s external environment and day-to-day work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga ārējās vides analīze A/S „Swedbank".en_US
dc.title.alternativeMarketing external environment analysis of Swedbank.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record