Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Birutaen_US
dc.contributor.authorIeviņa, Daceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:49Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37736en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14572
dc.description.abstractKlientu lojalitātes izpēte ir ļoti nozīmīgs faktors uzņēmējdarbības attīstībai. Augstskolas mūsdienās ir kļuvušas par profesionālām pakalpojumu sniedzējām, kuru klienti ir studenti. Bakalaura darbā veikts plašs teorētiskais apskats, apskatīta lojalitātes specifika augstākās izglītības sektorā un konkrētāk pētīts tieši Latvijas Universitātes piemērs. Autore izvirzījusi un sasniegusi pētniecības darba mērķi - izpētīti faktori un kritēriji, kas veido studentu lojalitāti Latvijas Universitātē, atklātas nepilnības, kā arī izstrādāti priekšlikumi Latvijas Universitātes darbības uzlabošanai, studentu lojalitātes stiprināšanai un savstarpējo attiecību mārketinga veiksmīgākai funkcionēšanai. Pētījuma rezultāti un priekšlikumi būs izmantojami LU stratēģijas un mārketinga plāna veidošanā un nākotnē tiks papildināti ar plašākas izpētes rezultātiem. Atslēgvārdi: klientu lojalitāte, tirgzinības, aprakstošā statistika, anketēšana, ekspertu intervijaen_US
dc.description.abstractResearch of clients’ loyalty is very important aspect for entrepreneurship development. Institutions of higher education nowadays are professional product providers and students are their clients. In this work a wide theoretical review has been made, client loyalty principles of higher education sector were examined in more detail and the example of the University of Latvia was studied in particular. Author has set and achieved the main research aim – examined factors and criteria that are forming loyalty of university students in the University of Latvia, deficiencies are discovered and suggestions are set for activity improvements of the University of Latvia, students loyalty strengthening as well as for more successful interrelation marketing function. Research results and suggestions possibly can be used in the University of Latvia strategy and marketing plan development likewise this research hopefully will be continued and improved in the future. Keywords: customer loyalty, marketing, descriptive statistics, questionnaires, expert surveyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLatvijas Universitātes studentu lojalitāte augstskolaien_US
dc.title.alternativeUniversity of Latvia students loyalty to universityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record