Mārketinga procesa organizēšana uzņēmumā SIA „LN Timbers”.
Author
Gulbinskis, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma – „Mārketinga procesa organizēšana uzņēmumā SIA „LN Timbers”.
Bakalaura darbā ir sešas nodaļas:
-Pirmajā nodaļā tiek pētīti mērķpircēju noteikšanas mārketingā galvenie uzdevumi un anlizēta tirgus segmentēšana, kā arī noteikts mērķtirgus;
-Otrajā nodaļā tiek apskatīts mārketinga pasākumu komplekss ( produkts, cena
sadale, virzīšana);
-Trešajā nodaļā tiek analizēta mārketinga vadīšana uzņēmumā;
-Ceturtajā nodaļā tiek aprakstīta SIA „LN Timbers” darbība un noteikti mērķpircēji uzņēmumā;
-Piektajā nodaļā tiek analizēts mārketinga mix SIA „LN Timbers”;
-Sestajā nodaļā ir izstrādāts SIA „LN Timbers” mārketinga plāns 2012.gadam.
Bakalaura darba pētījuma rezultāti ir apkopoti secinājumos un pielikumos.
Darba apjoms ir 76 lapas. Tas sastāv no sešām nodaļām, kurās ietvertas 6 tabulas, 22 attēli, 4 pielikumi.
Darbā izmantoti 30 literatūras avoti. Bachelor's thesis – „The organization of the marketing process in company
Ltd. „ LN TIMBERS””.
Bachelor's thesis contents of the following five chapters:
- The first chapter shows the research of target customer’s main problem in marketing and market segmentation analysis, as well as defined target market;
- The second chapter examines the marketing package (product, price
distribution, promotion);
- The third chapter analyzes the marketing management of the company;
- The fourth chapter describes Ltd. "LN Timbers' performance and company’s defined target customers;
- The fifth chapter analyzes the marketing mix Ltd. "LN Timbers";
- The sixth chapter shows the development of Ltd "LN Timbers' marketing plan for a year 2012.
Bachelor’s thesis results are summarized in conclusions and apendices.
It consists of 76 pages that are devided into six chapters in which are icluded 6 tables, 22 figures, 4 appendicies.
The study uses 30 sources.