• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga procesa organizēšana uzņēmumā SIA „LN Timbers”.

Thumbnail
View/Open
303-38078-Gulbinskis_Kaspars_kg07007.pdf (2.259Mb)
Author
Gulbinskis, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma – „Mārketinga procesa organizēšana uzņēmumā SIA „LN Timbers”. Bakalaura darbā ir sešas nodaļas: -Pirmajā nodaļā tiek pētīti mērķpircēju noteikšanas mārketingā galvenie uzdevumi un anlizēta tirgus segmentēšana, kā arī noteikts mērķtirgus; -Otrajā nodaļā tiek apskatīts mārketinga pasākumu komplekss ( produkts, cena sadale, virzīšana); -Trešajā nodaļā tiek analizēta mārketinga vadīšana uzņēmumā; -Ceturtajā nodaļā tiek aprakstīta SIA „LN Timbers” darbība un noteikti mērķpircēji uzņēmumā; -Piektajā nodaļā tiek analizēts mārketinga mix SIA „LN Timbers”; -Sestajā nodaļā ir izstrādāts SIA „LN Timbers” mārketinga plāns 2012.gadam. Bakalaura darba pētījuma rezultāti ir apkopoti secinājumos un pielikumos. Darba apjoms ir 76 lapas. Tas sastāv no sešām nodaļām, kurās ietvertas 6 tabulas, 22 attēli, 4 pielikumi. Darbā izmantoti 30 literatūras avoti.
 
Bachelor's thesis – „The organization of the marketing process in company Ltd. „ LN TIMBERS””. Bachelor's thesis contents of the following five chapters: - The first chapter shows the research of target customer’s main problem in marketing and market segmentation analysis, as well as defined target market; - The second chapter examines the marketing package (product, price distribution, promotion); - The third chapter analyzes the marketing management of the company; - The fourth chapter describes Ltd. "LN Timbers' performance and company’s defined target customers; - The fifth chapter analyzes the marketing mix Ltd. "LN Timbers"; - The sixth chapter shows the development of Ltd "LN Timbers' marketing plan for a year 2012. Bachelor’s thesis results are summarized in conclusions and apendices. It consists of 76 pages that are devided into six chapters in which are icluded 6 tables, 22 figures, 4 appendicies. The study uses 30 sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14584
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV