Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorGulbinskis, Kasparsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:50Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38078en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14584
dc.description.abstractBakalaura darba tēma – „Mārketinga procesa organizēšana uzņēmumā SIA „LN Timbers”. Bakalaura darbā ir sešas nodaļas: -Pirmajā nodaļā tiek pētīti mērķpircēju noteikšanas mārketingā galvenie uzdevumi un anlizēta tirgus segmentēšana, kā arī noteikts mērķtirgus; -Otrajā nodaļā tiek apskatīts mārketinga pasākumu komplekss ( produkts, cena sadale, virzīšana); -Trešajā nodaļā tiek analizēta mārketinga vadīšana uzņēmumā; -Ceturtajā nodaļā tiek aprakstīta SIA „LN Timbers” darbība un noteikti mērķpircēji uzņēmumā; -Piektajā nodaļā tiek analizēts mārketinga mix SIA „LN Timbers”; -Sestajā nodaļā ir izstrādāts SIA „LN Timbers” mārketinga plāns 2012.gadam. Bakalaura darba pētījuma rezultāti ir apkopoti secinājumos un pielikumos. Darba apjoms ir 76 lapas. Tas sastāv no sešām nodaļām, kurās ietvertas 6 tabulas, 22 attēli, 4 pielikumi. Darbā izmantoti 30 literatūras avoti.en_US
dc.description.abstractBachelor's thesis – „The organization of the marketing process in company Ltd. „ LN TIMBERS””. Bachelor's thesis contents of the following five chapters: - The first chapter shows the research of target customer’s main problem in marketing and market segmentation analysis, as well as defined target market; - The second chapter examines the marketing package (product, price distribution, promotion); - The third chapter analyzes the marketing management of the company; - The fourth chapter describes Ltd. "LN Timbers' performance and company’s defined target customers; - The fifth chapter analyzes the marketing mix Ltd. "LN Timbers"; - The sixth chapter shows the development of Ltd "LN Timbers' marketing plan for a year 2012. Bachelor’s thesis results are summarized in conclusions and apendices. It consists of 76 pages that are devided into six chapters in which are icluded 6 tables, 22 figures, 4 appendicies. The study uses 30 sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga procesa organizēšana uzņēmumā SIA „LN Timbers”.en_US
dc.title.alternativeThe organization of the marketing process in company Ltd. „LN Timbers”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию