• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA "Riga Master Workshop" attīstības stratēģija

Thumbnail
View/Open
303-38315-Rolavs_Didzis_dr08071.pdf (1.013Mb)
Author
Rolavs, Didzis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „SIA „Riga Master Workshop” attīstības stratēģija”. Darba mērķis ir izstrādāt SIA „Riga Master Workshop” attīstības stratēģiju tā tālākajai saimnieciskajai darbībai. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek atspoguļots stratēģijas izstrādes teorētiskais aspekts, kā arī konkurētspēja un konkurences priekšrocības. Otrajā nodaļā ir veikta atjaunošanas nozares un uzņēmuma vispārīgās informācijas sniegšana – nozares un uzņēmuma raksturojums un tā piedāvātie pakalpojumi. Darba trešajā nodaļā ir veikta uzņēmuma nozīmīgāko ietekmējošo ārējās un iekšējās vides faktoru analīze. Darba beigās ir uzskaitīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi SIA „Riga Master Workshop” turpmākajai saimnieciskajai darbībai. Darba apjoms ir 64 lpp. (neskaitot pielikumus), tajā ir iekļautas 9 tabulas, 20 attēli un 2 pielikumi. Atslēgvārdi : automašīnu atjaunošana, konkurence, mārketings, stratēģija, kvalitāte.
 
Theme of bachelor work is "Development strategy of Ltd. „Riga Master Workshop” ". The aim of the bachelor work is to create development strategy of Ltd. „Riga Master Workshop” for its further economic activity. The work consists of 3 chapters. In the first chapter is reflected in the theoretical aspect of the policy, as well as competitiveness and competitive advantage. In the second chapter are car restoration and the company's general information - the description and the services offered. In the third chapter is the most important influence in the company's internal and external environmental factors in the analysis. The end of work are listed in the conclusions and proposals development strategy of Ltd. „Riga Master Workshop”. The amount of work is 64 pages (except attachments) , it includes 9 tables, 20 pictures and 2 attachments. Keywords: car restoration, competition, marketing, strategy, quality
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14591
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV