Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irinaen_US
dc.contributor.authorRolavs, Didzisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:50Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38315en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14591
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „SIA „Riga Master Workshop” attīstības stratēģija”. Darba mērķis ir izstrādāt SIA „Riga Master Workshop” attīstības stratēģiju tā tālākajai saimnieciskajai darbībai. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek atspoguļots stratēģijas izstrādes teorētiskais aspekts, kā arī konkurētspēja un konkurences priekšrocības. Otrajā nodaļā ir veikta atjaunošanas nozares un uzņēmuma vispārīgās informācijas sniegšana – nozares un uzņēmuma raksturojums un tā piedāvātie pakalpojumi. Darba trešajā nodaļā ir veikta uzņēmuma nozīmīgāko ietekmējošo ārējās un iekšējās vides faktoru analīze. Darba beigās ir uzskaitīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi SIA „Riga Master Workshop” turpmākajai saimnieciskajai darbībai. Darba apjoms ir 64 lpp. (neskaitot pielikumus), tajā ir iekļautas 9 tabulas, 20 attēli un 2 pielikumi. Atslēgvārdi : automašīnu atjaunošana, konkurence, mārketings, stratēģija, kvalitāte.en_US
dc.description.abstractTheme of bachelor work is "Development strategy of Ltd. „Riga Master Workshop” ". The aim of the bachelor work is to create development strategy of Ltd. „Riga Master Workshop” for its further economic activity. The work consists of 3 chapters. In the first chapter is reflected in the theoretical aspect of the policy, as well as competitiveness and competitive advantage. In the second chapter are car restoration and the company's general information - the description and the services offered. In the third chapter is the most important influence in the company's internal and external environmental factors in the analysis. The end of work are listed in the conclusions and proposals development strategy of Ltd. „Riga Master Workshop”. The amount of work is 64 pages (except attachments) , it includes 9 tables, 20 pictures and 2 attachments. Keywords: car restoration, competition, marketing, strategy, qualityen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA "Riga Master Workshop" attīstības stratēģijaen_US
dc.title.alternativeDevelopment strategy of Ltd. "Riga Master Workshop"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record