Jaunas viesu mājas mārketinga stratēģijas attīstība
Autor
Jurecka, Ligita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Katram jaunam uzņēmumam ir nepieciešama mārketinga stratēģija, lai tas veiksmīgi spētu uzsākt savu darbību un iekļūt tirgū.
Bakalaura darba mērķis: balstoties uz mārketinga stratēģijas teorijas izpēti, vides analīzi un potenciālā tirgus izpēti, izstrādāt stratēģiju jaunas viesu mājas izveidei un attīstībai.
Bakalaura darba uzdevumi:
1.Izpētīt mārketinga stratēģijas teorētiskos aspektus;
2.Veikt veidojamās viesu mājas ārējās makrovides (PEEST) un SVID analīzi;
3.Apzināt viesu mājas potenciālos tūristu tipus un to vajadzības;
4.Izanalizēt tuvākos konkurentus, kas piedāvā līdzīgu produktu;
5.Izveidot viesu mājas mārketinga pasākumu kompleksu un attīstības stratēģiju.
Darbs tika izstrādāts balstoties uz iekšējās un ārējās vides analīzi to saistot ar potenciālo klientu aptaujām. Darba rezultātā tika izstrādāta mārketinga stratēģija jaunas viesu mājas attīstībai. Darbs sastāv no 71 lapas, 4 nodaļām, 6 pielikumiem, 18 attēliem un 15 tabulām. Every company needs a marketing strategy to be able successfully start up and enter in market.
The aim of the Bachelor: Based on the theory of marketing strategy research, environmental analysis and the potential market research, develop a strategy for a new guest house design and development.
Bachelor's terms of reference:
1. Explore the theoretical aspects of marketing strategies;
2. Take the future pensions of external macro (PEST) and SWOT analysis;
3. Identify potential tourist type of guest house and their needs;
4. Analyze the nearest competitor who offer a similar product in Liepaja;
5. Create a guest house marketing strategy and development strategy.
Work is based on internal and external environment analysis linking it with a potential customer surveys. Result of bachalor work is marketing strategy for the development of a new guest house in Liepaja. The work consists of 71 pages, 4 chapters, 6 appendices, 18 figures and 15 tables.